Extreme Salute

Ja, dit is echt niet normaal dat dit in Nederland kan!
Op films zagen ze er niet groot uit, dus was ik een beetje teleurgesteld toen ik deze kreeg bij Valk ipv de Big 19, maar ik ben helemaal happy dat ik ze wel gekregen heb, want groter dan dit kan absoluut niet in Nederland.
Boeket grootte = IMMENS!
Burst = GOED!
Prijs = GEWELDIG! (karton korting dan)

Ja, dit is echt niet normaal dat dit in Nederland kan!
Op films zagen ze er niet groot uit, dus was ik een beetje teleurgesteld toen ik deze kreeg bij Valk ipv de Big 19, maar ik ben helemaal happy dat ik ze wel gekregen heb, want groter dan dit kan absoluut niet in Nederland.
Boeket grootte = IMMENS!
Burst = GOED!
Prijs = GEWELDIG! (karton korting dan)

€ 130,00 per karton, ik zeg DOEN :D

Geen idee welke versie ik had, maar hij was wel steengoed, volgend jaar zal die er waarschijnlijk wel weer bij zitten

ik had 1 oud karton en 1 nieuw karton , beiden fantastisch.

De oude had een lekkere knal maar de nieuwe versie was zelfs
nog beter wat een top dingen zeg! Ik had ze ook bij pronk.

Stuk voor stuk de moeite waard geen enkele misser gehad:wink:

Aanvulling:
Je kreeg inderdaad dingen te horen zoals:
- Die heb je zeker uit het buitenland gehaalt
- Kijk die dozen eens tekeer gaan!

kortom alles top

Wij hadden ook 2 kartons bij Pronk vandaan.
1 karton in een doorlontprojekt verwerkt.
eerst 2x nr.1, daarna 2x nr.2 enz. eindigend met 2x nr.6.
Als finale 4x pronk Earthquake tegelijk.
Dit leverde een bijna 4 minuten lang spektakel op, een professioneel finaleblok waardig!!
Voor 12,50 euro per stuk is de ES een regelrechte topper.
Misschien wel de beste "budgetcake" van NL !!.

Ik had dit jaar ook 1 karton Wat een geweld zitten in die dingen niet normaal Volgend jaar zeker 2 a 3 karton !!

Het valt me op dat ze gewoon veranderd waren, kijkend naar vorg jaar?

Dit is zo met meer producten van zena.

Hoop niet dat we hetzelfde gedoe als brave en wichers van 3 jaar terug krijgen :S

Graag een dikkere versie van ES dit jaar met echt 15 gram in het boeket en een mooie tail erbij ofzo:D

Oneindig veel mogelijkheden erbij met deze regel, erg tof

Was hier vorig jaar erg tevreden over! Had 1 karton en heb ze per 2 dezelfde geschoten. Wou ze dit jaar bij valk weer bestellen maar helaas waren ze toen al uitverkocht, balen dus. Nu heb ik als vervanger de Big 19 genomen omdat die volop te krijgen was toen. Weet iemand of dit een beetje in dezelfde richting komt? Over de ES is toch een stuk meer info en filmpjes dan de Big 19.

Je hebt dus de ES van VuurwerkTotaal/VuurwerkVisie en de ES van Wolff.
De ES van VuurwerkTotaal zijn ontzettende toppers.
De ES van Wolff zijn precies dezelfde als de Big 19, dus ook toppers.
De Big 19 zijn weer hetzelfde als de 6-19 van Wolff.
Bekijk de films eens, want je hebt echt wel mooie cakes ingeslagen!

Karton ES van VuurwerkTotaal gehad. Het blijven regeltechte toppers, maar ik heb de pech gehad dat mijn karton waarschijnlijk op zijn kop in de opslag heeft gelegen. Bij drie cakes kwamen nameijk een aantal projectielen nog geen 3 meter hoog en sommig flopten gewoon uit de cake gelijk op de grond. Tevens heb ik er twee tussen gehad die er na 7 schoten mee op hielden. Dus ongeveer de helft heeft maar goed gepresteerd, dat is wel jammer. Volgend jaar toch weer in de collectie!

Afgelopen jaar de ES van vuurwerktotaal geschoten, geweldige cakes!
Effecten zijn heel groot en de burstknal is ook goed hard.
Viel me wel op dat ze vrij laag schieten, een paar schoten gingen af op minder dan 10 meter hoog...

Toch hoop ik dat komend seizoen deze weer ergens te scoren zijn voor een aantrekkelijke kartonprijs!

Afgelopen jaar de ES van vuurwerktotaal geschoten, geweldige cakes!
Effecten zijn heel groot en de burstknal is ook goed hard.
Viel me wel op dat ze vrij laag schieten, een paar schoten gingen af op minder dan 10 meter hoog...

Toch hoop ik dat komend seizoen deze weer ergens te scoren zijn voor een aantrekkelijke kartonprijs!

Hier ga ik volledig in mee. Goede cakes en met een kartonkorting gewoon geweldig om weg te mogen schieten.

Back
Bovenaan