Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat zouden jullie doen deze voor €99 of de Big 19 voor €120?
Wat zouden jullie doen deze voor €99 of de Big 19 voor €120?
Hmm lastig maar voor 20 euro extra heb je 6 cakes meer bij de Big19 dus dan is de keuze snel gemaakt.
Tenminste neem aan je 99 euro betaald voor 6x ES2.0?
Beter gevuld en even groot boeket als de China By Night, minder perfect als de effecten in het Buurtassortiment XXL maar wel dezelfde burst. In vergelijking met de Big 19 kan ik niets zeggen, pas na dit jaar.
Persoonlijn vind ik per stuk de es 2.0 mooier dan de big 19 maar kwa prijs/waarde per product zit over het algemeen de big 19 stukken better.
ES2.0: Mooie uitwerkingen sommige versies iets minder en sommige potten echt uitblinkers. Jullie moeten niet vergeten dat er nog een mooie mine bij zit die een hoop goed maakt in mijn ogen.
Big19: Altijd goed product knalt ook stuk lager als de es 2.0 waardoor natuurlijk groter lijkt en voor de goede kwaliteit potten wie kan nou 120euro voor 12 stuks afslaan?
Mijn keuze is gemaakt ik wil van allebei minimaal 1 karton!
Is deze nog ergens 6 voor 100? Heb net de actie bij huisman gemist
Persoonlijn vind ik per stuk de es 2.0 mooier dan de big 19 maar kwa prijs/waarde per product zit over het algemeen de big 19 stukken better.
Maar de BIG 19 is toch gewoon een omlabeling van de extreme salute?
Volgens mij nog gewoon te krijgen bij huisman voor 100 euro https://www.huismanvuurwerk.nl/extreme-salute-20
1=a
2=b
Etc![]()