Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

helaas dit jaar bij mijn dealer niet in de aanbieding,
wordt dus 25,- p/s neerleggen...
denk dat ik deze even een jaartje ga overslaan helaas, budget laat dat even niet toe...

Heb ze niet in het echt meegemaakt, maar op basis van filmpjes zeg ik deze voor 99,-. Ziet er goed uit, volle boeketen met goede bursts.

Heb deze ook besteld. Na het bekijken van diverse filmpjes is het mij opgevallen dat de spreiding van het boeket van de ES 2.0 minder groot is dan van de Big19/ES 1.0

Of zit ik er nu helemaal naast? Ik lees in eerdere berichten hierboven dat het ongeveer gelijk is maar volgens mij zijn ze toch echt minder groot?!

Beter gevuld en even groot boeket als de China By Night, minder perfect als de effecten in het Buurtassortiment XXL maar wel dezelfde burst. In vergelijking met de Big 19 kan ik niets zeggen, pas na dit jaar.

Beter gevuld en even groot boeket als de China By Night, minder perfect als de effecten in het Buurtassortiment XXL maar wel dezelfde burst. In vergelijking met de Big 19 kan ik niets zeggen, pas na dit jaar.

Oke dank je voor je reactie. Ik heb namelijk de big 19 vorig jaar gehad en vond ze top! China by night vorig jaar ook gehad. Ik vond deze goed maar kwa effectgrootte waren deze wel minder dan de big19. Misschien heb ik toch een beetje spijt dat ik niet gewoon de big19 heb gekocht ipv de extreme salute 2.0.. Of er moet iemand zijn die zegt dat ze minstens even goed zijn als de big 19 haha

Persoonlijn vind ik per stuk de es 2.0 mooier dan de big 19 maar kwa prijs/waarde per product zit over het algemeen de big 19 stukken better.

ES2.0: Mooie uitwerkingen sommige versies iets minder en sommige potten echt uitblinkers. Jullie moeten niet vergeten dat er nog een mooie mine bij zit die een hoop goed maakt in mijn ogen.

Big19: Altijd goed product knalt ook stuk lager als de es 2.0 waardoor natuurlijk groter lijkt en voor de goede kwaliteit potten wie kan nou 120euro voor 12 stuks afslaan?

Mijn keuze is gemaakt ik wil van allebei minimaal 1 karton!

Persoonlijn vind ik per stuk de es 2.0 mooier dan de big 19 maar kwa prijs/waarde per product zit over het algemeen de big 19 stukken better.

ES2.0: Mooie uitwerkingen sommige versies iets minder en sommige potten echt uitblinkers. Jullie moeten niet vergeten dat er nog een mooie mine bij zit die een hoop goed maakt in mijn ogen.

Big19: Altijd goed product knalt ook stuk lager als de es 2.0 waardoor natuurlijk groter lijkt en voor de goede kwaliteit potten wie kan nou 120euro voor 12 stuks afslaan?

Mijn keuze is gemaakt ik wil van allebei minimaal 1 karton!

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik heb nu 12 stuks extreme salute 2.0 en ik denk dat deze wel prima zullen presteren. Weet iemand of er in de omgeving van Nijmegen winkels zijn die de big 19/extreme salute 1.0 verkopen?

Karton 2013 VWV: cakes zijn genummerd van 1 t/m 6 ipv 1105a t/m 1105f.

Weet iemand de uitwerkingen die horen bij de nieuwe levering?

Back
Bovenaan