Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Verschil is ook gewoon het aantal gram. Zodat de noobs hem eerder kopen. Verder is zo cake ook 25 euro waard. Er zijn voor 25 euro nog heel veel slechtere cakés

Ik had ze voor 12,50 per stuk.. Voor die prijs vond ik het prima cakes. Meer dan 20 euro zou ik niet betalen voor zo'n cake.

Ik heb wel vaker €20,- euro per stuk neergeteld voor batterijen welke minder zijn dan deze ES 2.0, en nu kom jij zeggen dat deze maximaal €12,50 per stuk waard / prima cakes zijn? :p

Waar haal jij dit soort spul dan aangezien een groot deel van het volk gewoon €120,- voor een karton van 6 betaald?

Denkt dat hij de pronk actie bedoelt. 2 voor 27.50 dus 13.75 per stuk. Maar laat sommige maar. De E.S is nauwelijks beter dan de 1.0 dat is zo. Maar daarom is hij ook niet duurder. Ik ben zelf ook best kritisch op de prijzen. Maar soms word je van dat Nederlands geld gezeik echt kots misselijk. En nee ik ben geen buitenlander. Ben een oetelDonker.

zijn prima cakes snapt dat gezijk niet zo.
2 stuks voor 27.50 wat wil je nog meer ?

heb genoten van deze cakes :D

Alleen niet iedereen heeft 2 ES 2.0 voor 27.50.
Laten we de vraag anders stellen.
Zou jij deze ES 2.0 kopen voor 25 euro per stuk Sander?

De ES 2.0 blijft een prima set cakes. Ik zou mij als normale consument zeker tevreden zijn als ik deze cakes meeneem voor de (vaste) aanbiedingsprijs van 125 euro per 6.

soms kom je ze tegen voor 165 euro per karton (12)
vorig jaar een karton van opgestookt en als ze dit jaar weer 2e gratis zijn komt er zeker weer een karton :D
vind alleen de grote van het karton nogal onhandig ze hadden er beter 6 op een laag ipv 12.

Lees verschillende ervaringen van de mensen Is dit pakket nu wel je geld waard of niet.
Wil niet meer uitgeven als € 120 er aan.

Lees verschillende ervaringen van de mensen Is dit pakket nu wel je geld waard of niet.
Wil niet meer uitgeven als € 120 er aan.

Wanneer je niet de hoofdprijs voor deze cake's hoeft te betalen, is dit pakket je geld meer dan waard.

Momenteel gaat deze in de kartonverkoop bij Valk voor €125,- (12st.) de deur uit. Ze hebben echter wel versie 3.0. Dit is 'alleen bij ons verkrijgbaar' aldus valk. 3.0 staat voor dubbele lonten, waardoor deze cake's zijn door te lussen.

EDIT: De extreme salue 3.0 is de oude ES (dus geen 2.0), maar nu met dubbele lonten.

Laatst bewerkt:
Ik laat m dit jaar staan omdat ik eens wat anders wil..
Hiervoor echt ieder jaar vaste prik want deze dingen zijn altijd goed.
Volle boeketten en harde klappen, mooi hoor!

Na een aantal jaar de kat uit de boom te hebben gekeken,
Deze afgopen jaar toch besteld...

Heb er erg van genoten, maar door alle verhalen etc vielen ze me toch een beetje tegen.
Geloof nooit dat er 25 gram per tube in zit...
Boeketten waren groot, maar dat kwam in mijn optiek vooral omdat ze niet zo hoog schoten.

Zijn top cake's maar ga dit jaar wel voor wat anders ;)

Back
Bovenaan