Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Geweldig product, had een heel karton zeker de moeite waard.
Al zou ik ze niet kopen voor 27,50 behalve versie D dan volgens mij ook mindnight manie dacht ik?? maarja dus die is helemaal geweldig.

De rest is ook echt super vet mooie effecten en de mine's sprongen er echt uit vooral de crackling mine!! Volgend jaar weer een karton!

Ik had hier een karton van gehaald bij goedkoper vuurwerk, Wat een mega potten, en 2x 6 stuks doorgelont en samen met de 6element afgestoken :D Echt een een waar spektakel

Ik had ook de hele serie extreme salute 2.0,maar ik vond hem tegenvallen.Ik vind zelf de vernieuwde china bij night beter.Hardere burst en grotere boeketten.

Had 3 stuks, opzich prima cake's maar voor mij per stuk gewoon niet spectaculair genoeg meer naast al het andere stookwerk.

Ik vond hem top, leuke en krachtige mine met een keiharde burst erboven!
Toppers voor in de vooravond.

Ik vond ze inderdaad ook een beetje tegenvallen t.o.v. de big 19. Op de demo's kwam hij heel goed naar voren en was toen overtuigd van de kwaliteit maar toen hij naast de big 19 stond te knallen viel het op dat de big 19 net zulke grote en soms zelfs grotere boeketten had. De knal was nagenoeg gelijk.
Heb een beetje het gevoel dat of de big 19 bevat meer kruit als aangegeven of de e.s. 2.0 heeft juist minder kruit.
Ik vermoed het eerste:D

Ik vond m ook zwaar tegenvallen had er meer van verwacht en dat voor een 25 gram per tube.. alleen de burst was goed.

Het zijn prima cakes inderdaad, maar wel met korting.
Vergeleken met de vernieuwde china by night zijn ze kwa effect grote en burst vrijwel gelijk.

Was bij geen van de 6 echt onder de indruk Super 6-19 presteerde veel beter. Jammer. Dit jaar maar weer de 1.0 versie. Die hebben me nooit teleurgesteld.

Ik had ze alle 6,
Waren leuke mooi batterijen maar niet meer dan dat.

Had er persoonlijk meer van verwacht...

Ik had ze voor 12,50 per stuk.. Voor die prijs vond ik het prima cakes. Meer dan 20 euro zou ik niet betalen voor zo'n cake.

Blijven lekkere beukers, al zie ik weinig verschil met de 1.0 versie, behalve de mine dan
Laatste jaren toch altijd wel een kartonnetje 19 schots, versie maakt me verder niet zoveel uit. Big 19, Super 6-19, ES, BA XXL, er zit allemaal niet zo heel veel verschil tussen.

Back
Bovenaan