Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Oke karton gehaald blijken er alleen nummer bij te staan...... Lastig! 1 = A? Lijkt me wel maar zou zomaar verkeerd kunnen gaan

als het goed is staat er achter op de pot boven de gebruiksaanwijzing een sticker.
Daarop staat links bovenaan 1105a tm f. en ik denk als er 11051 staat dat het dan om een a gaat.

Of zouden ze die stickers er bij de dealer pas opplakken?

Wat Rox92 zegt! Er staat rechts onderin een groot cijfer, nummertje 1 t/m 6. Maar er staat ook links bovenin een klein lettertje achter het productnummer. Dát productnummertje met lettertje lijkt er los op te zijn geplakt. Dat is alleen niet bij de dealer gedaan maar gewoon in China.
Elke cake heeft dus zowel een nummer 1 t/m 6 als een lettercode a t/m f.
(Echt snappen doe ik het ook niet wat die dubbele codering nou voor zin heeft...)

Net een ES geschoten, wat een geweld!
Mooie tails, harde knal en effecten zijn groot en blijven lang hangen.

Toppertje! (de F versie had ik geschoten) :bye:

Had 2 kartons hiervan geschoten GEWELDIG! Hij mag van mij zeker zijn naam
houden wat een mooie potten stuk voor stuk allemaal perfect!

Volgend jaar zeker weer!

Had De midnight mania hiervan. Wat een top ding het houtskool efect met die roze punten eraan. Kwam er beter uit de verf. Dan op een aantal demo films. Kortom volgen jaar weer.

bij mij stopte bij 2 van de 6 potten de lontjes ermee...

dat is toch wel *** als je bedenkt dat het eerste schot meteen een mine is. en je nog een heel klein stukje lont overhoud.
gelukkig had ik nog wat stukjes visco liggen. dan moet je toch weer een weigeraar op gang helpen. lang laten staan kon ook niet want de regen kwam met bakken uit de lucht.

bij de andere potten toen maar de lont helemaal tot aan de tube vrij gemaakt. die gingen wel gewoon goed af. blijkbaar zat er dan toch iets van een knikje ofzo in de lont. goede leer voor de volgende keer iig

de 1ste mine is inderdaad wat magertjes, de effecten en mines van de overige schoten waren wel erg mooi en groot. vult elkaar mooi aan!

wel vond ik het tempo wat aan de lage kant. op de product filmpjes lijken de schoten wat sneller elkaar op te volgen.

toch vond ik het toppertjes! het zijn echt wel mooie potten.
volgend jaar weer denk...

Gisterenavond 6 los geschoten en snachts 6 tegelijk in project, maar dit zijn toch wel potten waarmee je de straat naar je laat kijken hoor !

Regelrechte toppers, net als zijn broer !

Echt prachtige cakes, effecten bleven goed hangen ondanks de harde wind! Vond ze een stuk beter dan de heavy legend rtr en blinking willows.

Toppers,vooral als je ze per twee schiet.Ik had dit jaar een karton,ze kunnen makkelijk de vergelijking aan met andere toppers,en dan de prijs,ik heb 165,- voor 12stks betaald,voor 13,75 per stuk weet ik geen andere cake's met zulke effecten en zo'n prijs,hoop dat Pronk volgend jaar weer de aanbieding heeft.

Had ook de 2.0 versie.. 1x 3 en 1x 4 doorgelont. Echt ze blazen alles weg. Wat een brede effecten en wat een burst. Mooie effecten ook met veel goud. Had ze voor 14,50 per stuk gehaald. Koop er dit jaar een compleet karton van! :)

heb wel problemen gehad met nummer 5, ik had hem 2 keer en bij alle 2 haperde hij ongeveer op de helft en viel de bombette weer uit de lucht. afgezien daar van zijn het top cakes;)

Hier heb ik ook erg van staan te genieten dit jaar had er 6 maar dat word dit jaar een karton als de 2.0 blijft bestaan want met de Nederlandse wetgeving weet je het maar nooit:frusty:

Ik had 2 karton hiervan, heb ze niet los geschoten maar per 2/3. Of met combinatie Big 19. De hele buurt kwam vragen waar ik dat spul wel niet gekocht had. En of dit wel legaal was. Ik was super tevreden over de ES 2.0. Aanrader!!

Heb nog 2 goudcakes over de B en D versie.

Ik weet niet welke versie het was, maar ik schrok wel van de mine. Deze cake stak ik af na de Psycho Mania, die een keer verkeerd ging. Dus bij de mine schrok ik even, waardoor ik pas later (halverwege) door had dat er boven in de lucht ook een effect was. Ik moet zeggen, het was een leuke cake voor de prijs!

Back
Bovenaan