Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Ga helemaal afwachten wat deze gaat brengen met oud en nieuw, ook hier is een volledig karton besteld. Maar voor 13,33 per cake kan dit bijna niet mis gaan hoor. Mocht het echt bagger zijn dan gaat dit gewoon 10x in W shape tegelijk om 00:00.

Iemand deze nog gefilmt gister? werd oa geschoten bij v/d Valk demo.

Grootste verandering is dat het nu een 500 grammer is. De ( meeste ) Hier weten dat het daar niet om gaat. Maar voor de dome consument. Klinkt elke gram meer toch beter. En als ze dan naar andere 500 grammers kijken. Denken ze wow die is goed voor die prijs. Het is het zelfde verkoop praatje als een auto met PK,s hoe beter. Denkt men. Wat niet altijd zo is. :)

Verder zijn veel 25 gram schots cakes met 500 gramm. Toch wel minimaal 40 euro buiten die van zena en vuurwerk visie. En het effect van de 25 gram schoten is dat het effect langer blijft hanger. Kortom het lijkt mij niet dat wij wat te klagen hebben. Meestal word iets als het verbeter is of duurder. Of het word juist slechter en duurder. Hier is het toch iets beter geworden en niet duurder. En dat gebeurd in crisis tijd niet snel.

Het is naar mijn idee nog steeds dezelfde cake, alleen schepje kruit voor de mine erbij. De boeketten zijn nog steeds hetzelfde als de 1.0

Het is naar mijn idee nog steeds dezelfde cake, alleen schepje kruit voor de mine erbij. De boeketten zijn nog steeds hetzelfde als de 1.0

Je bent al de zoveelste die dit beweert, maar dit is Absoluut onjuist!!

3 cakes uit de ES 2.0 zijn gloedje nieuw, namelijk de B, D en F cake.
De andere 3 lijken qua effecten op een variant uit de ES 1.0 lijn maar zijn toch net weer wat anders + een vette mine als extra.

En ook al zijn de boeketten net zo groot dan hebben we nog altijd een mine als extra.
En nog steeds voor hetzelfde geld....

Vanavond bij een demo werden ze alle 6 achter elkaar geschoten. Ze zijn best goed maar met 25 gram per schot had ik wel iets groter boeketten verwacht. Filmpje van alle 6 achter elkaar:

Na aanleiding van het filmpje van Vuurwerkkoning op de demo ed raket kan ik concluderen dat:
Nummers 1,2,3,5 Matig tot slecht zijn.
Nummers 4 en 6 Zijn verassend genoeg echt heel mooi.
Op dit filmpje dan.

Bedankt voor het filmpje misschien maak ik zelf ook een film met oud en nieuw.(karton besteld hiervan)

Ik heb ze ook besteld, er zitten een paar mindere tussen maar dat vond ik ook van de super6-19 en als die in je straat staat te knallen dan zijn die mindere op de film ook goed.

Gister ook gezien bij Ed Raket en waren leuk, maar meer ook niet. Vind de uitwerkingen niet bijzonder groot, burst is wel weer heerlijk hard en de mines zijn leuk.

Geinig dat hier wat bruinige ruitvormige 'stickers' op zitten itt de rode op de 1.0 versies :) Zitten kleine stickertjes op de gebruiksaanwijzing/infotekst waar achter de productcode de letter staat!

Ik vind het niet vreemd dat sommige cakes niet volledig de lucht in gaan, als je ziet hoe je doos moet draaien en kantelen en waardoor de kans bestaat dat hij te hard op de kop gegooid wordt.

Ik vind het niet vreemd dat sommige cakes niet volledig de lucht in gaan, als je ziet hoe je doos moet draaien en kantelen en waardoor de kans bestaat dat hij te hard op de kop gegooid wordt.

Ik doe dat nooit met kartonnen. Ik knip thuis die kooien eromheen weg en til het karton als het ware uit de kooi. Dan gebruik ik de kooi als vuurkorf en gooi daar de afgeschoten cakes in na 0:00. De volgende dag gooi ik daar het afval in en brand dat nog eens lekker op.

(Dit ging goed vorig jaar behalve dat mn pa er een half afgeschoten Silver Salute in gooide hahaha)

Vindt dit sowieso een issue's met Nederlands vuurwerk in de Nederlandse vuurwerkwinkel.
Meeste personeel weet bij god niet waar hij/zij over spreekt, en als er inderdaad zo met het vuurwerk wordt omgegaan snap ik ook steeds meer waarom cakes weigeren/ontploffen etc.

Kom op zeg,

Denk je nou dat ze met vuurwerk omgaan als het porselein is?

Als het druk is wordt er wel eens met een doos gegooid. Wat denk je met stuwen in een vrachtwagen? Hier komt het ook in de verdrukking. Er gebeurd niet zo maar wat met vuurwerk hoor.

Vette cake. Zat ook in m'n eerste show met Wolff & Lesli artikels. Auto volgeladen met vuurwerk naar R'dam gereden. Brandweer & Politie kwamen ook meegenieten.
Als je vermoedt dat je cakes tijdens transport teveel zijn geschud of ondersteboven gekeerd, kun je daar dan nog iets aan doen?

Back
Bovenaan