fireworks94
VWC lid
Maar ik heb deze bak ook voor een stuk minder dan €500,- gezien. Dus ja zo kan je voorbeelden blijven geven.Heb hem gezien voor 650 maar 500 voor dit slaat nergens op laten we eerlijk zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar ik heb deze bak ook voor een stuk minder dan €500,- gezien. Dus ja zo kan je voorbeelden blijven geven.Heb hem gezien voor 650 maar 500 voor dit slaat nergens op laten we eerlijk zijn
Dan had ik hem gelijk gekocht. Schiet beide dit jaar, erg blij mee.Heb hem gezien voor 650 maar 500 voor dit slaat nergens op laten we eerlijk zijn
het gaat om de adviesprijs dat hij goedkoper te vinden is zal wel hooguit voor 300 hij word bij de meeste dealers gewoon voor 500 aangeboden ik vergelijk niks het gaat er om dat je voor 150 euro meer een 100kilo blok 1.2 inch hebt met 700 schoten notabene wel illegaal maar dit hele Riakeo word zo zwaar uitgemolken zo speciaal is het niet eens bijna elk blok heeft die lichtkogels dat kennen we nu ondertussen ook welMaar ik heb deze bak ook voor een stuk minder dan €500,- gezien. Dus ja zo kan je voorbeelden blijven geven.
Klein advies: koop lekker je Triplex blokkie.het gaat om de adviesprijs dat hij goedkoper te vinden is zal wel hooguit voor 300 hij word bij de meeste dealers gewoon voor 500 aangeboden ik vergelijk niks het gaat er om dat je voor 150 euro meer een 100kilo blok 1.2 inch hebt met 700 schoten notabene wel illegaal maar dit hele Riakeo word zo zwaar uitgemolken zo speciaal is het niet eens bijna elk blok heeft die lichtkogels dat kennen we nu ondertussen ook wel
Is goed! Gaan jullie op 2 januari maar weer berichten posten over wat voor miskoop het weer wasKlein advies: koop lekker je Triplex blokkie.![]()
Je vergeet de bloeddrukverlagers.....Klein advies: koop lekker je Triplex blokkie.![]()
Als er iets is dat je niet zult zeggen over Riakeo op 1 januari is het wel dat het een miskoop is geweest.Is goed! Gaan jullie op 2 januari maar weer berichten posten over wat voor miskoop het weer wasdief van je eigen porto
Waarom bloeddruk verlagers omdat ik mijn mening geef over de prijs? Wat een stelletje schapen hier man man manJe vergeet de bloeddrukverlagers.....
Ik vraag me echt af wat jij op dit forum doet. Ga lekker ergens anders lopen blaaskaken over je triplex blokjes.Waarom bloeddruk verlagers omdat ik mijn mening geef over de prijs? Wat een stelletje schapen hier man man man
het gaat om de adviesprijs dat hij goedkoper te vinden is zal wel hooguit voor 300 hij word bij de meeste dealers gewoon voor 500 aangeboden ik vergelijk niks het gaat er om dat je voor 150 euro meer een 100kilo blok 1.2 inch hebt met 700 schoten notabene wel illegaal maar dit hele Riakeo word zo zwaar uitgemolken zo speciaal is het niet eens bijna elk blok heeft die lichtkogels dat kennen we nu ondertussen ook wel
Wat ik op dit forum doe? Ik geef mijn mening over een compound net als ieder ander alleen praat ik niet als een schaap mee met de rest en ik bepaal altijd nog zelf wat ik wel en niet doeIk vraag me echt af wat jij op dit forum doet. Ga lekker ergens anders lopen blaaskaken over je triplex blokjes.
Ik wou er alleen maar mee zeggen dat de prijzen van tegenwoordig nergens meer opslaan maar merendeels hier zal hem wel hebben gekocht en dat ze daarom niet tegen kritiek kunnen kom op iedereen met een gezond verstand is toch gek als die hier 500 voor neerlegt wat is er zo bijzonder aan? En ik snap dat velen hem in een freakactie hebben gekocht maar mensen hier praten als schapen elkaar maar na ik geef alleen mijn mening en dan word er gezegd wat doe je op dit platform kom op manAppels met peren vergelijken, maar smaken verschillen ook he. Denk dat ik liever de F4 en pro lijn van Riakeo aanschaf als ik daar aan zou kunnen komen dan een triplex bak. Vind het F2 assortiment van Triplex ook poep.
Nee hoor, ik zou het er ook nooit voor neerleggen maar ieder zijn eigen ding toch? Alleen vergelijkingen met Triplex is natuurlijk niks, alsof dat te koop is hier. Deze dozen zijn wel te koop voor de liefhebber, bij mij komt hij er niet in voor dit geld..Ik wou er alleen maar mee zeggen dat de prijzen van tegenwoordig nergens meer opslaan maar merendeels hier zal hem wel hebben gekocht en dat ze daarom niet tegen kritiek kunnen kom op iedereen met een gezond verstand is toch gek als die hier 500 voor neerlegt wat is er zo bijzonder aan? En ik snap dat velen hem in een freakactie hebben gekocht maar mensen hier praten als schapen elkaar maar na ik geef alleen mijn mening en dan word er gezegd wat doe je op dit platform kom op manis dit nou een vuurwerkcommunity
Ik ben het helemaal met je eens dat de prijzen van tegenwoordig nergens over gaan, Riakeo is echter wel 1 van de (kwalitatief) betere merken momenteel, daar is markt voor en daar betaal je voor.Ik wou er alleen maar mee zeggen dat de prijzen van tegenwoordig nergens meer opslaan maar merendeels hier zal hem wel hebben gekocht en dat ze daarom niet tegen kritiek kunnen kom op iedereen met een gezond verstand is toch gek als die hier 500 voor neerlegt wat is er zo bijzonder aan? En ik snap dat velen hem in een freakactie hebben gekocht maar mensen hier praten als schapen elkaar maar na ik geef alleen mijn mening en dan word er gezegd wat doe je op dit platform kom op manis dit nou een vuurwerkcommunity
Precies dit idd.Ik ben het helemaal met je eens dat de prijzen van tegenwoordig nergens over gaan, Riakeo is echter wel 1 van de (kwalitatief) betere merken momenteel, daar is markt voor en daar betaal je voor.
Mensen hebben geen zin in het risico van F4 of kunnen het niet aankomen, komen dan bijv. snel bij Riakeo terecht en betalen hier gewoon voor (vooral het laatste jaar).
Dus, ik begrijp echt wel wat je zegt.. alleen een discussie voeren met termen als “schapen”, “dan maar een 100 kilo blok aanschaffen” (die overigens in mijn inziens al lang niet meer te krijgen voor die prijs) is niet handig en zorgt ervoor dat je reacties krijgt.
Ja daar heb je ook gelijk in het was mischien ook een domme vergelijking maar ik zie mensen deze bak de hemel in prijzen terwijl het voor die prijs verre van bijzonder is en dat is dan mijn mening ik ben het eens dat Riakeo meer kwaliteit is en dat het zeker goed spul is maar ze melken de prijzen ervan zo uit dat het schandalig is het en ik haalde eigenlijk triplex aan omdat dit vroeger top spul was en dat we nu op de nederlandse markt prijzen zoals dit krijgen! En mijn schapen reactie was mischien ook niet zo slim maar ik geef me mening en er worden aan alle kanten sneertjes uitgedeeld hou daar niet zo vanIk ben het helemaal met je eens dat de prijzen van tegenwoordig nergens over gaan, Riakeo is echter wel 1 van de (kwalitatief) betere merken momenteel, daar is markt voor en daar betaal je voor.
Mensen hebben geen zin in het risico van F4 of kunnen het niet aankomen, komen dan bijv. snel bij Riakeo terecht en betalen hier gewoon voor (vooral het laatste jaar).
Dus, ik begrijp echt wel wat je zegt.. alleen een discussie voeren met termen als “schapen”, “dan maar een 100 kilo blok aanschaffen” (die overigens in mijn inziens al lang niet meer te krijgen voor die prijs) is niet handig en zorgt ervoor dat je reacties krijgt.
Als je het zo had gesteld als in dit bericht, was er niemand op aan gesprongen denk ik.Ja daar heb je ook gelijk in het was mischien ook een domme vergelijking maar ik zie mensen deze bak de hemel in prijzen terwijl het voor die prijs verre van bijzonder is en dat is dan mijn mening ik ben het eens dat Riakeo meer kwaliteit is en dat het zeker goed spul is maar ze melken de prijzen ervan zo uit dat het schandalig is het en ik haalde eigenlijk triplex aan omdat dit vroeger top spul was en dat we nu op de nederlandse markt prijzen zoals dit krijgen! En mijn schapen reactie was mischien ook niet zo slim maar ik geef me mening en er worden aan alle kanten sneertjes uitgedeeld hou daar niet zo van