Exploding Eagle

Deze heeft mij verrast!
Vond hem echt erg goed, kleuren waren vel spreiding was goed en de fluiters waren hard.

Begonnen met cake 4 ;)

Prima compound, ik was vooral erg fan van de three stages whistlers! Daar mag een compound apart van komen Lesli!

Lastig te zeggen bij deze, de wind speelde parte. Het is een leuke doos , afwisselend, maar ik zou hem niet nogmaals aanschaffen. Burst was goed, spreiding van de effecten lastig te beoordelen eerlijk gezegd.

Deze is mij een paar jaar geleden goed bevallen (met weinig wind). Ik kan de reactie van Roald dan ook zeker begrijpen. Leuke mix aan effecten, die me aanspreekt/aansprak.

Deze als vervanger van code red gekregen, geen verwachtingen van maar dit was echt een topper hoor, volgens mij zijn die eerste cakes zelfs maar 20mm, toch echt dikke effecten met goeie klappen. De fluiters kwamen in 3 salvos met elke keer meer dan het vorige salvo. Perfect getimed ook.

Mooie bak van Lesli!

Ziet er toch wel echt goed uit. De kleuren komen er lekker uit, het tempo is fijn, er zitten spinners in, fluit en hij heeft een prima finale. Top product!

Wij hadden deze samen met de Poisonous Panther, Black Caiman en Wild Lion voor een mooie prijs van 250 euro. Hoewel ik ze allemaal top vond sprong deze er voor mij bovenuit, met name door de enorm felle fluiters die echt goed lang doorgaan. Bij geen van de 4 boxen storende pauzes tussen de cakes, had ze nagekeken maar zag al snel dat ze bij mij heel laag waren doorgelont.

Voor 300€ alle 4 ga ik dit jaar ook akkoord:p Bij welke winkel had je ze voor 250€?

Back
Bovenaan