Exploding Eagle

Wat een gaaf ding zeg! Heldere kleuren met grote spreiding. Lekkere felle spinners. Zelden zoveel fluiters tegelijk zo strak getimed gezien. Gaan echt perfect synchroon.

Pffff dik hoor op die video! Die salvo's three-stage-whistle zijn zoooo gaaf. Boeketten lijken ook fors, eentje om te onthouden hoor!

Deze heeft me verrast. Kom net een straatfilmpje tegen, en vind de crackling op het einde best mooi uitgewerkt. Gave box zo.

Filmpje van wachsilvester:

Leuke doos, misschien bij een actie dat ik deze mee pak

Behoorlijk dikke box ja, ik was deze alweer vergeten. Ik zag 'm vlak over de grens voor weinig. Zeker iets om in het achterhoofd te houden.

Ik hou echt van 3 traps fluiters en deze zijn nog super uitgewerkt ook! Spinning tails, multi color boeketten, dikke finale. Eigenlijk heeft ie alles wel.

Dit is toch echt wel een hele dikke box. Toch kijken of we deze een keer kunnen scoren.

Mooi roze is niet lelijk! Haha, deze als vervanger van de Code Red meegekregen. Jammer, maar had geen zicht op welke batch code red ik zou krijgen. Prima zo.

1672346456623.jpg

Vond dat er wel erg veel pauzes tussen de Cakes zaten. Even gekeken en ze waren inderdaad aardig hoog doorgelont door de fabriek.

Wij hadden deze samen met de Poisonous Panther, Black Caiman en Wild Lion voor een mooie prijs van 250 euro. Hoewel ik ze allemaal top vond sprong deze er voor mij bovenuit, met name door de enorm felle fluiters die echt goed lang doorgaan. Bij geen van de 4 boxen storende pauzes tussen de cakes, had ze nagekeken maar zag al snel dat ze bij mij heel laag waren doorgelont.

Ja die hele lesli lijn is top! Deze was wel de uitblinker, felle kleuren en dikke fluiters. Vind alleen dat totaal en lesli die lonten naar boven moeten brengen. Want als je er niet op voorbereid bent zit je eerst 10 min te zoeken waar de hoofdlont zit verstopt.

Helemaal eens, en met je opmerking bij Panther over de kooien, die waren crimineel. Kooi en lont voor leken bijna niet te doen.

Back
Bovenaan