Excellence [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06480
Artikelnaam: Excellence
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3694 gram
Aantal Schoten: 96 + 96 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 95 sec
Kooi/ Geen kooi:
Stijghoogte: 25-30 meter
Adviesprijs: €399,50
Voorverkoopprijs: €384,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl
Excellence.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje het vlaggenschip van de NL Riakeo lijn. Staat bij mijn dealer voor 299.

Variatie oké. Duur prima. Snelheid krap voldoende. Burst matig. Crackling overdadig. Effecten zijn qua burst hoogte e.d. beter uitgewerkt dan bij sommige andere Riakeo boxen.

Gaat hij op de lijst? Vooralsnog niet.
Maar wellicht bij een mooie freak actie pik ik hem mee voor Max 250.

De beetje veel crackling bak van Riakeo maar wel een heel mooie! Bij kijken gokte ik op €220 tot max €250, Riakeo-style...en toen keek ik in het openingstopic... Ai. En zelfs dat dit bijna 4kg kruit is...?

Nee, Riakeo en ik worden nooit vrienden.

Als je op de details let de kleuren in het begin als narcis vorm vindt ik het toch wel een pareltje, ja het kost wat maar het lijkt toch echt wel perfectie.

De volgende op de lijst, Excellence

Een weinig besproken box terwijl deze wel de variatie biedt die men zou willen, W shape I shape, alles zit er in.
Mooie kleuren en goede opbouw in de effecten, eentje voor weer bijna 400€!
zou ik het de hoofdprijs geven? dat zelf niet.

voor 225/275€ zou ik het nog wel proberen

De volgende op de lijst, Excellence

Een weinig besproken box terwijl deze wel de variatie biedt die men zou willen, W shape I shape, alles zit er in.
Mooie kleuren en goede opbouw in de effecten, eentje voor weer bijna 400€!
zou ik het de hoofdprijs geven? dat zelf niet.

voor 225/275€ zou ik het nog wel proberen
Er zit van alles in inderdaad maar voor 192 schoten waarvan niet bekend is hoe hij presteert in de straat 400 neertellen gaat mij echt te ver! Denk de meeste wel!

Heb deze ook gekregen, ter vervanging van spul van rond de 240. Wel netjes, gezien die prijs van 400 euro. Blij mee. Oef wat een bak, dit ding optillen en vervoeren is intensiever dan de gemiddelde workout haha, maar ziet er echt imposant uit in het echt idd.

Wat een unit is dit inderdaad. Ik haalde een Elegance op en met deze kwamen ze van achter lopen. Netjes even benoemd en omgeruild, tevens blij dat ik niet dit bakbeest hoefde te tillen hehe.
Ontzettend benieuwd naar jullie films!

Net zoals alle andere blokken van Riakeo is dit echt top spul. Wel is het gewoon 100/150 euro te duur. Maar beoordeel zelf maar
Misschien een beetje overdreven, dat het 100/150 te duur zou zijn, het is toch niet realistisch om dan voor zo'n bak maar 200,- te betalen. Is het te duur? Ja, het is wat te duur, maar als je het kunt kopen met 25% korting, dan vind ik het wel het geld waard.

Dat filmpje van jou, man wat een kut wind zeg. Het is toch zo ontzettend zonde om dan met die windkracht dit soort doosjes te schieten. Ik heb daarom jouw filmpje dan ook na 20s afgezet, want mijn pyro hart kon het niet meer aan om er naar te kijken. :(

Back
Bovenaan