JanFireman
VWC lid
Samen met een medefreak kartonnetje besteld.. Hopelijk wordt het een Vuurwerkfeestje..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sta er hetzelfde in. Bestel hem op het laatste moment welHmm, maar eentje besteld want weinig vertrouwen in ILT te dezent.... Kijken of er 31e nog wat los verkrijgbaar is. Geïmporteerde aantallen ruim of beperkt?
Je kan niet altijd 6 gooien maar dat lukt jou vrij aardig zo te horen!Zat eens op de bon te kijken hoeveel ik er nu in bestelling had staan. Ik dacht 3 maar zijn er 6. Gelukkig de goede kant van de medaille als die zo goed is
Beperkt want al een tijd uitverkocht bij Lesli.Hmm, maar eentje besteld want weinig vertrouwen in ILT te dezent.... Kijken of er 31e nog wat los verkrijgbaar is. Geïmporteerde aantallen ruim of beperkt?
Wat een toeval, ik ook!Samen met een medefreak kartonnetje besteld.. Hopelijk wordt het een Vuurwerkfeestje..
of afgekeurd!Ik heb deze 4 keer besteld, ik zie hem nu niet meer op de website staat van van mijn dealer en ook niet meer bij andere Lesli dealers, is weg gehaald dus of uitverkocht.
of afgekeurd!