Evolution op (social) media

Dit is echt een supergaaf project.

En ik denk dat vele van jullie na het zien van het resultaat het ook vinden.
Zodra er meer bekend gemaakt kan worden horen jullie het.

gr
Marchel

Ik verwacht hier eigenlijk ook veel van en ben uiteraard erg benieuwd wat voor een geweld hieruit komt. Ben met name enthousiast over de opbouw/variatie, voor zover ik dat op basis van de productfoto kan beoordelen. En nu wachten... :rolleyes:

Dit is echt een supergaaf project.

En ik denk dat vele van jullie na het zien van het resultaat het ook vinden.
Zodra er meer bekend gemaakt kan worden horen jullie het.

gr
Marchel

Waar staat de video?

Nog liever zou ik het in september met eigen ogen aanschouwen. Demo's zijn dan weer mogelijk, magnum en broekhof hebben ze al aangekondigd.

Waar staat de video?

Nog liever zou ik het in september met eigen ogen aanschouwen. Demo's zijn dan weer mogelijk, magnum en broekhof hebben ze al aangekondigd.

Video is nog niet voor handen.
We hebben alle effecten besproken en de opzet van de cakes.
Nu gaan we verder met het sample traject.

Zodra alles is volgens specificaties zal er vanzelf meer info komen vanuit diverse hoeken.

gr
Marchel

De productie van de Hellkalt uit de nieuwe EVOMEISTER lijn is in volle gang. Blijft altijd mooi om dit soort foto's te zien uit de fabrieken in China.

Screenshot_20200715-175241_Instagram.jpg

Meer informatie zal t.z.t. bekend worden als alles akkoord is en we kunnen starten met de productie van dit item.

gr
Marchel

De eerste beelden en info op de film van Pyrotoro zagen er zeer goed uit. Fluitsalvo's, knallen en effecten in een hoog tempo.. herrlich!

Laatst bewerkt:
Evo heeft eerder aangekondigd dat ze dit jaar de labels gaan vernieuwen. Ik kwam zojuist een aantal van deze nieuwe labels tegen. Hierbij alvast een sneak preview. Erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

evo 1.JPG

Evo 2.JPG

Over het algemeen erg mooi. Vooral de Red Ghost, Insane en Angeldust springen er voor mij uit. Noi-Z en Golden Sky Twister blijven wat achter.

Goh, erg goed gelukt de namen en effecten te vertalen in een opvallende afbeelding. Erg goed over nagedacht en nog gelukt ook, goed zeg.

Back
Bovenaan