Evolution op (social) media

"Die met die leeuw wil ik, papa!"

"Oh, die met die feniks is stoer man, doe die dan broer."

Daar gaat het om...

Doe mij maar heel erg old old school labels (zoals Original bv), er zijn weinig moderne labels die me überhaupt aanspreken dus van mij mogen ze d'r alles omheen pleuren tenzij het echt hele package ding is zoals Fünke doet. Gaat meer om de impulsief-kopende massa te triggeren tot aankoop.

Watmij betreft zijn alle labels van vuurwerk gewoon karton met een info stickertje. Kan het ook nog weer iets goedkoper :). Als de inhoud maar goed is, afgestoken spul gaat toch direct in brand.

Maar de gemiddelde consument wordt wel getriggert tot kopen door een modern fel/stoer uiterlijk.

Marchel, mocht je nog van wat voorraden met oude labels af moeten, kunnen we vast wel een leuke VWC-kortingsactie opzetten toch? :D

p.s. Komt "iStock by Getty images" ook op de labels te staan? :p

Marchel, mocht je nog van wat voorraden met oude labels af moeten, kunnen we vast wel een leuke VWC-kortingsactie opzetten toch? :D

p.s. Komt "iStock by Getty images" ook op de labels te staan? :p

Die worden gewoon wel verkocht hoor mag je hopen dat je die oude krijgt dan:handsup:

Op een social media pagina kwam ik zojuist de volgende afbeelding tegen. Het ziet er naar uit dat de artikelen uit de Evolution Fireworks lijn en de Dreamscape Collection nieuwe designs krijgen.

Bekijk bijlage 53245

Die linker boven loge Evo in de leeuw en angeldust mag daar wel weg, wordt anders te druk, aan zij kant en boven op is voldoende

grote logo weg halen en logo in het klein of alleen evo boven de letters lion links onder in

Evolution is de komende dagen aanwezig bij de toyfair in Nürnberg en ik kwam zojuist wat beelden tegen van de stand van Evo.

Screenshot_20200128-202951_Facebook.jpg

Zo te zien hebben we hier een sneak preview van mogelijk 1 en misschien zelfs wel 2 nieuwe lijnen van Evo, waaronder de EVOmeister lijn.

Zo zijn er onderstaande producten te zien:
4001 - Sommer Glück 8sh
4003 - Spring Insfeld 16sh
4005 - Hellkalt 19sh
4006 - Liebe Funkeln 25sh
4012 - Vorfreude 16sh

En nog een cake uit vermoedelijk een andere (nieuwe) lijn:
2317 - Hydra 80sh

Helaas zijn 2 producten minder goed inbeeld, maar als ik het formaat zo inschat zou het kunnen gaan om een 81sh en 100sh cake, maar dat is gissen.

leuk zo'n nieuwe lijn alleen zie ik het meer als al met 1 voet de deur uitgaan ivm met dreigende verbod.

"Die met die leeuw wil ik, papa!"

"Oh, die met die feniks is stoer man, doe die dan broer."

Daar gaat het om...

Doe mij maar heel erg old old school labels (zoals Original bv), er zijn weinig moderne labels die me überhaupt aanspreken dus van mij mogen ze d'r alles omheen pleuren tenzij het echt hele package ding is zoals Fünke doet. Gaat meer om de impulsief-kopende massa te triggeren tot aankoop.

Misschien zijn het snel ,ontworpen' labels voor de beurs.
En worden de labels later aangepast.
Mij boeit een label totaal niet#, het gaat om wat er uit komt aan vuurwerk (effecten).
# Met uitzondering van schedels, skeletten en oorlogsnamen, daar kan ik mijzelf goed aan irriteren.

Back
Bovenaan