Evolution Fireworks Six Box

Weer ontzettend tevreden over deze set, ok al heb ik er slechts eentje van gestookt, maar deze enkele was meer waard dan de 12 cakes van de Augenweide die ik had.

Weer ontzettend tevreden over deze set, ok al heb ik er slechts eentje van gestookt, maar deze enkele was meer waard dan de 12 cakes van de Augenweide die ik had.
Ik heb heel lang getwijfeld over de augenweide omdat die kwa prijs ook maar 75,- was maar mn voorgevoel klopte dus dat het geen sterke set is.

De sixbox ook gestookt en blij verrast dat ik voor deze ben gegaan. In mijn ogen eindelijk een betaalbare box die klein beetje in de buurt komt van de Brazilian en fairytale assorti.

Laatst bewerkt:
Ik heb heel lang getwijfeld over de augenweide omdat die kwa prijs ook maar 75,- was maar mn voorgevoel klopte dus dat het geen sterke set is.

De sixbox ook gestookt en blij verrast dat ik voor deze ben gegaan. In mijn ogen eindelijk een betaalbare box die klein beestje in de buurt komt van de Brazilian en fairytale assorti.
Ik heb vorig jaar voor de Six Box ook 75 euro betaald, dit jaar iets meer, daarom zette de 75 euro voor de augenweide mij niet negatief aan het denken. Ach, dit jaar nog maar paar six boxen kopen dan.

Deed het heel erg goed! Een van de beste setjes die ik de laatste jaren heb gehad. Veel twijfelde over dit wel 25mm was..

Had nog twee cakes over van vorig jaar, maar wat een toppers zijn dit zeg!! Als ik ze weer kan krijgen komen ze dr zonder twijfel weer...

Back
Bovenaan