Evolution Fireworks Six Box

Artikelnummer: 4884
Artikelnaam: 6x19 Assortiment
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 6x19 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 2/6
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €85,00
Losse Verkoopprijs: €125,00

E823DDEB-ECD5-4FC5-B5B6-E4737DB31DAA.png

Is een omlabeling van onderstaande:

[video]https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?53846-Fireworks-Specials-6x19-Assortment[/video]

Was een prima setje voor 75 euro maar voor 100 of meer laat ik deze staan.

Destijds waren wij niet op de hoogte van de prijsstijgingen. Zie hem nu voor 100 staan, is dat nog te doen voor deze set, of zijn er betere 19 schots assortimenten voor dat geld ?

Er is een toko in de provincie Utrecht die een vergelijkbaar assortiment uit dezelfde stal verkoopt voor 85 euro. Ietwat andere effecten.

Ik heb pas 1 van deze serie tot ontbranding zien komen, moet zeggen, het zag er snaarstrak uit. niet al te hoog, flinke burst en echt een goede spreiding. het was die cake met gouden palmen en gekleurde tips. Er was alleen wat vonkoverslag in de cake, halverwege ging hij ineens wel heel snel :)

Deze is als private label ook bij BredaVuurwerk te verkrijgen. Mocht deze voor een leuke prijs mee te nemen zijn de 30ste offer ik mezelf op en zal van iedere cake een filmpje maken!:D Hij ziet er namelijk niet verkeerd uit!

Deze is als private label ook bij BredaVuurwerk te verkrijgen. Mocht deze voor een leuke prijs mee te nemen zijn de 30ste offer ik mezelf op en zal van iedere cake een filmpje maken!:D Hij ziet er namelijk niet verkeerd uit!
Ik ben nog erg in twijfel tussen deze of de Hakuna Matata set!

Na de 31ste weet ik meer, ik ben altijd wel fan van 19s assortimentjes en deze staat in de bestelling.

Back
Bovenaan