Evolution Fireworks Six Box

Ik zou er ook staan, maar heb het verplaatst naar morgen overdag. Stook er ff eentje, dan weet ik wat ik ga halen :cool:

Hahaha daar kijk ik altijd een beetje mee uit...een aantal buren hier die ik niet helemaal vertrouw wat dat betreft..

Helaas hebben deze geen reservelont 2023 batch. Is vast ook niet makkelijk zelf door te lonten.

Op de valreep deze ook nog aan de collectie toegevoegd. Wilde nog een aantal losse potten hebben voor een niet al te gekke prijs. Deze lijken me een mooie toevoeging met prima burst

Nog steeds een heerlijke vooravond set. Goede kwaliteit effecten en burst. Ondanks de wind mooi van genoten. Wel zou een reservelont fijn zijn.

Zijn echt mooie cakes, zeker voor de prijs. Wel oppassen dat je ze vastzet want de eerst viel gisteren bij mij om waardoor we gelijk konden rennen.

Ik vond dit echt een hele goede set voor 75 euro. Prima burst en spreiding.
Als vergelijk had ik de cakes van de Indian Box. Die cakes haalden het niet bij deze helaas qua spreiding. Om 12 uur zouden deze ook niet misstaan.

ik vond de six box maar matig (Ik had een oude batch, niet de nieuwe FWS variant) de bunga cakes van rubro komen aardig in de buurt en zijn maar 20mm.. en heel veel goedkoper...

IMG_20231230_125149.jpg

IMG_20231230_125205.jpg

IMG_20231230_125256.jpg

IMG_20231230_125320.jpg

Hier nog een filmpje. Bij het eerste schot dacht ik oei oei.. Maar toen :D
Deed niet veel onder voor de oude vertrouwde Big 19 cakes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prima assortiment, goede spreiding, burst en boekketgrootte. Staan sowieso al op de lijst voor dit jaar.

Voor 75 euro is dit een nobrainer. Niet 00.00 uur waardig maar voor in de vooravond goede set met (redelijk) goede burst en mooie kleuren/effecten.
Ga hem vanavond bestellen. Ben eigenlijk al over me budget heen maar heb wat dingen verkocht op marktplaats dus kan deze nu extra halen. Is gewoon een goede deal. Tegenwoordig is het allemaal best duur en voor 12,50 per stuk is het leuk spul voor tussendoor.

Back
Bovenaan