Evo Force One

Sorry Koekie geen foto's van hoe ik hem heb geprept. Heb de 4 compounds binnen voorgeprept en buiten aan elkaar gekoppeld.Maar presteerde heel lekker in het 12 uur projectje. Enige nadeel de verbindingen tussen de cakes in 1 compound zijn niet altijd consistent, de ene keer perfecte doorloop de andere keer toch ff 1 sec vertraging.

Had mijn inziens voor een bak in deze prijsklasse beter gekunt. Ondanks dit kritiekpuntje voor mij cakebox van het jaar in de categorie > 2kg nem.

Filmpje volgt z.s.m.

Niet de allerbeste kwaliteit maar ligt de oude camera. PI begint op ca. 35 seconden loopt de Force One in. Heb deel 3 laten inzetten tijdens helft compound 2. Voor de finale cakes nog ff 4 Cairo Crackling ertussen gedrukt

Enjoy

Heb op de valreep deze kunnen scoren bij collega winkel.
Maar wat een beest.
4 losse boxen.
Had ze door verbonden met snel visco wat zeer prima door liep!
Was een monster box!
Dikke hulde naar evo. Deze klapte er alles uit!
Plus die finale is echt fantastisch!!

Staat er helaas niet compleet op maar wel veel betere kwaliteit film. Vind dit echt het beste blok op de NL consumarkt. Grote diversiteit aan effecten, lekker tempo, prima spreiding en burst.

Kreeg deze doorgestuurd van een enthousiaste toeschouwer.

Oeh volgend jaar toch maar in de collectie als ik dit zo zie

Als er überhaupt nog exemplaren in omloop zijn. Zover ik weet is deze afgelopen jaar niet geïmporteerd als voorsortering dat dubbele compounds en groter eruit gaan.
En volgens mij is deze behoorlijk goed verkocht in 2022

Als er überhaupt nog exemplaren in omloop zijn. Zover ik weet is deze afgelopen jaar niet geïmporteerd als voorsortering dat dubbele compounds en groter eruit gaan.
En volgens mij is deze behoorlijk goed verkocht in 2022

Er zijn nog aardig wat exemplaren aan het dobberen en komen deze maand aan.

Zo, dat ziet er wel serieus goed uit zeg, wat een geweld met dat tempo en wat een toffe mix aan effecten. Vind deze beelden toch wel erg overtuigend naast de reactie.
Als deze nog beschikbaar komen is dat toch wel aantrekkelijk, hij gaat echt op het wensenlijstje.

Het is nog vroeg he :D

Maar wat een vette bak is het. Hij kost wel wat, maar dan heb je ook wat met al die verschillende effecten, goede bust en super lekker tempo zonder pauzes.

Is idd niet goedkoop maar een Magnum PI met een Transbomber Champions Edition samen was afgelopen jaar duurder dan dat ik voor de Force One heb betaald. Als ik voor een redelijke prijs nog een batch 2020 kan scoren doe ik het gelijk

Back
Bovenaan