Evo Force One

Dit is de ware productie weet iemand dat?

Van die knip en plak video de eerste duurt rond de 4 minuten en die van hier boven duurt rond de 3 minuten.
Weet niet of het de bedoeling was dat die 3e box zo snel gaat?
Helaas net contact gehad met evo zelf , de box heeft idd overslag op deze film hij duurt 4 minuten geen 3 ... op het finnen filmpje gaat ie in 3 min ik vind hem zo echt vele malen dikker . Maar helaas hij duurt 4 min

Mooie box! Blij dat ik hem besteld heb.
De kleuren komen naar mijn idee niet goed over op beeld, benieuwd naar hoe die in de straat presteert.

Weet iemand of de Evo Force One in 2 dozen of in 1 grote om-doos geleverd gaat worden?

De kleuren komen naar mijn idee niet goed over op beeld, benieuwd naar hoe die in de straat presteert.

Weet iemand of de Evo Force One in 2 dozen of in 1 grote om-doos geleverd gaat worden?

Geen idee, maar is schat zelf op een pallet :angel: :D

Wat een mooi tempo.
Jammer dat ik vorig jaar al te veel vuurwerk heb gekocht in de freak acties.

Op de lijst voor volgend jaar :)

Evo Force One..jpg

Als het goed is is hier productie geschoten. Kijkend naar de foto zie je "A 1+2". Dus ik zou er vanuit gaan dat het 2 aparte dozen zijn met in beide 2 compound boxen van 144 shots.

Laatst bewerkt:
Hij is wel dik hoor! Zeker op dat 2e sneeuwfilmpje. Persoonlijk had ik liever iets meer opbouw gezien en minder rustige momenten. Maar zeer geschikt om met de buurt te kopen.

Sodej.. zeg wat n beest! En wat jammer dat er geen verkoop was dit jaar want deze wint met vlag en wimpel qua dikke boxxen !!!

Wel wrang ( aangezien het van een Nederlands importeur afkomstig is)dat ze hem in Scandinavie wel hebben uitgeleverd en hebben kunnen stoken :sad:

Dat filmpje in de sneeuw is toch wel lekker inderdaad, tempo zit er goed in. Soms vind ik hem iets te lang hetzelfde effect hebben, maar er zit wel heel veel variatie in de effecten, alle bekende Evo effecten komen ook voorbij.
Prijstechnisch lijkt ie toch wel in orde zo, erg benieuwd naar deze op een demo, denk dat ie erg indrukwekkend is als je eronder kunt staan.

Dat ziet er inderdaad wel goed uit, zeker als je daar onder staat in de straat met dat moordende tempo. Maar, zoals Mike ook al aangeeft, af en toe had de wisseling naar een ander effect wel iets sneller gemogen, evenals een tempo in snelheid of wisseling van schietrichting. Desondanks wel een hele dikke beuker met een aantal bekende Evo-effecten, zoals die van de Snowstorm.

Nog een consumenten filmpje gevonden (uit Finland denk ik?)

Dik ding! Mooie kleuren, wat vertragingen maar die vallen op te lossen.. komt er zeker dit jaar!

PS: op de thumbnail zie ik dat het 4 losse compounds zijn in 4 aparte dozen? Ipv 2 dozen?

Edit: ik zie het al, deze zijn waarschijnlijk gewoon uit de om doos gehaald..

Laatst bewerkt:
Hier mijn filmpjes van de evo force, had er 2 kunnen bemachtigen. Door de haast 2x zo dom geweest verkeerd naastelkaar te zetten en dus verkeerde volgorde maar wat een topbox dit. 2e video heb ik het 2e deel tussentijds er bij aangestoken.
IMG_20220109_152101.jpg

Back
Bovenaan