Evo Force One

ja hier hetzelfde, hadden wel een paar rondes extra met salutes gemogen... nu lijkt het meer een standaard cake maar dan van langere duur... met wat extra salutes en meer opbouw naar de finale zou hij niet onder doen voor de funke

ook snap ik echt niet waarom je zoiets op de markt brengt met 25mm ipv 30mm, echt heel erg zonde...en ja de prijs zou hoger zijn, maar in deze prijsklasse wil je gewoon het beste van het beste...nu zie je duidelijk dat de effecten vaak niet top zijn...en als je dan zo’n mega prijs moet betalen kies ik liever voor een goedkopere illegale triplex of universe box

Kwam zojuist onderstaande foto tegen. Geeft een goede indruk van het formaat van dit enorme blok. Over het algemeen gaat mijn voorkeur uit naar 100-144sh boxen, maar ben toch heel erg benieuwd hoe zoiets in het echt overkomt. Hoop deze nog eens tijdens een demo te mogen bewonderen.

EvoForceOne_1_1000x.png

ja hier hetzelfde, hadden wel een paar rondes extra met salutes gemogen... nu lijkt het meer een standaard cake maar dan van langere duur... met wat extra salutes en meer opbouw naar de finale zou hij niet onder doen voor de funke

ook snap ik echt niet waarom je zoiets op de markt brengt met 25mm ipv 30mm, echt heel erg zonde...en ja de prijs zou hoger zijn, maar in deze prijsklasse wil je gewoon het beste van het beste...nu zie je duidelijk dat de effecten vaak niet top zijn...en als je dan zo’n mega prijs moet betalen kies ik liever voor een goedkopere illegale triplex of universe box

Denk dat we eerst even de winkeliers demo met productie moeten afwachten. Denk zelf dat vooral het tempo deze box kan maken of breken.

Kwam zojuist onderstaande foto tegen. Geeft een goede indruk van het formaat van dit enorme blok. Over het algemeen gaat mijn voorkeur uit naar 100-144sh boxen, maar ben toch heel erg benieuwd hoe zoiets in het echt overkomt. Hoop deze nog eens tijdens een demo te mogen bewonderen.

FOTO

Mooi om te zien dat 'ie zo wordt geleverd! Heb ook de Pyro + Papel besteld en die moet je, gezien die in 2 delen wordt geleverd, op straat nog aan elkaar koppelen. Dit neemt tijd in beslag na 12 uur, en ondanks dit niet veel is 1-2min, is dit onhandig (als je echt een naadloze overgang wilt). Dit van Evolution vind ik dan ook wel mooi om te zien, kun je het voorafgaand aan het afsteken allemaal in huis doen en hoef je hem alleen nog maar neer te zetten op straat.

Eén ding blijft wel; als je met zo'n doos de deur uit komt verwacht men al snel een heus spektakel A. 1,2'' showblokken wat we van het illegale kennen. Dan kom je met een 25mm legaal 'boxje'. Het tempo, zoals op de sample video zie ik dan wel als een vereiste om er nog een goed spektakel van te maken gezien het kaliber van 25mm. En als Evolution de 25mm kwaliteit van VuurwerkTotaal kan evenaren, dan komt dit helemaal goed!

Aan de andere kant... zitten hier enkele "Dragon Box" effecten in verwerkt, met name van de Dragon Box 3, dus verwacht ik geen VuurwerkTotaal kwaliteit eerlijk gezegd. Nou zijn die effecten (van de Dragon Boxen) niet groots of super vol (wel gewoon goed), maar daar leg ik wel mijn verwachtingen bij neer en alles wat daarboven zit is mooi meegenomen (en daaronder valt het natuurlijk tegen), maar wat deze box echt kan maken of breken is het tempo.

Ik heb er hoe dan ook vertrouwen in gezien Evolution zich de laatste jaren wel heeft bewezen en altijd naar kwaliteit streeft of iets unieks.

ps. Zit er ook een sticker op met welke compound je moet beginnen en met welke je dient te eindigen? Dat zie ik zelf niet staan (zou wel handig zijn als het ergens staat).

Laatst bewerkt:
Klopt. Er zijn meerdere sampels geschoten.
Dit is de productsamenstelling geworden.
Exact, daarom vroeg ik ook om productie, zodat we een beeld krijgen van wat het daadwerkelijk is geworden, inclusief tempo en correcte uitwerking van een product in massa geproduceerd. Dat proces lijdt namelijk tot een ander product dan een zorgvuldig samengestelde sample waarvan video's zijn gemaakt in meerdere delen.

Exact, daarom vroeg ik ook om productie, zodat we een beeld krijgen van wat het daadwerkelijk is geworden, inclusief tempo en correcte uitwerking van een product in massa geproduceerd. Dat proces lijdt namelijk tot een ander product dan een zorgvuldig samengestelde sample waarvan video's zijn gemaakt in meerdere delen.

Dan moet je nog ff geduld hebben denk ik.

Mooi om te zien dat 'ie zo wordt geleverd! Heb ook de Pyro + Papel besteld en die moet je, gezien die in 2 delen wordt geleverd, op straat nog aan elkaar koppelen. Dit neemt tijd in beslag na 12 uur, en ondanks dit niet veel is 1-2min, is dit onhandig (als je echt een naadloze overgang wilt). Dit van Evolution vind ik dan ook wel mooi om te zien, kun je het voorafgaand aan het afsteken allemaal in huis doen en hoef je hem alleen nog maar neer te zetten op straat.

Zo te zien zijn dit ook 2 dozen waarin elk 2 compounds zitten. Dus net zoals bij de Pyro + Papel die je noemt, moet je de Force One ook nog aan elkaar knopen. Waarom zou je de één buiten doen en de ander binnen? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

Zo te zien zijn dit ook 2 dozen waarin elk 2 compounds zitten. Dus net zoals bij de Pyro + Papel die je noemt, moet je de Force One ook nog aan elkaar knopen. Waarom zou je de één buiten doen en de ander binnen? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

Ik denk dat hij denkt dat alles in 1 grote omdoos zit. Dat je met deze omdoos met daarin de 4 aan elkaar geknoopte compounds in 1 keer naar buiten kunt lopen.

Maar dit zal i.d.d. niet in 1 omdoos zitten ivm gewicht.

Daar lijkt wel wat in geknipt te zijn (rond 1:27)

Edit: hoewel, als ik de andere filmpjes op dit kanaal bekijk, ben ik er daar minder zeker van.

Back
Bovenaan