Ik zoek een cake

ik zoek cakes (geen boxen), met een effect waar je de knal eerst hoort, ff niks ziet, en de gouden willow ineens tevoorschijn komt zoals op de video:

1:52 zie je het heel goed :)

heeft dit effect, dat zo laat ''tevoorschijn komt'' ook een speciale naam ?

pfoe dat is een moeilijke, helemaal als je eerst de knal wil hebben met daarna even rust.

er zijn natuurlijk genoeg cakes en compounds met dit soort goudeffecten zoals de golden tears etc, maar weet niet of dat exact is wat je wil.

wellicht dat de blazing diamonds iets is wat je zoekt, die komt er wel bij in de buurt, zie filmpje (rond de 50 sec)

wel schijnt de productversie een stuk minder te zijn dan op dit filmpje.

het is een compound, maar de tweede cake kan je er natuurlijk uithalen als je perse wil

ik zoek cakes (geen boxen), met een effect waar je de knal eerst hoort, ff niks ziet, en de gouden willow ineens tevoorschijn komt zoals op de video:

Swat team van Vuurwerktotaal
Niet helemaal maar lijkt er wel op op dat stukje 1:52

Fanshape fluitcake...? Kom op, importeurs! Heron had een zeldzame, Kingsmen is er maar das een giga(dure) compoundbox. Een fanshape fluitcake... Redelijk snelle salvo's liefst :D

Sws nog zo'n vraag: salvo fluitcake? Screamer q van Katan? Nauwelijks te krijgen hier. Hellfire Thunder als ie komt maar is duur. Meer?

Oja die bestaat ook nog hè.
Beetje snel en ielige fluit maar 't is er zeker eentje, dank voor de suggestie.

Beste leden,
Ik zoek een setje cakes om samen met m’n kleine nichtje af te steken om 22u. Wat zijn de beste budget cakes (liefst setje van 5-6 cakes) voor 60-70 euro, die het meeste indruk zullen maken om haar met het vuurwerk virus te besmetten.

Beste leden,
Ik zoek een setje cakes om samen met m’n kleine nichtje af te steken om 22u. Wat zijn de beste budget cakes (liefst setje van 5-6 cakes) voor 60-70 euro, die het meeste indruk zullen maken om haar met het vuurwerk virus te besmetten.

Mega 6 star - VWmania
Buurtassortiment - Rubro
Wckd Six - Magnum vuurwerk

Of neem 6 cakes uit de Wolff voordeellijn

Mega 6 star - VWmania
Buurtassortiment - Rubro
Wckd Six - Magnum vuurwerk

Of neem 6 cakes uit de Wolff voordeellijn

In zijn situatie zou ik voor de voordeellijn of familie lijn van Wolff gaan. Kun je lekker variëren en heb je niet alleen grote effecten en harde burst. Beetje afhankelijk van de leeftijd natuurlijk, maar heb gemerkt dat het bij mijn kleine neefje beter was om dat wat op te bouwen.

Funke Doppelschlag?

zo te zien ook 50mm, de waaier en de finale is misschien herkenbaar voor sommige freaks ?
ben erg beniewd welke box dit is geweest

Bestaat er überhaupt een z-shape crackling waaier? Ik kan enkel fanshapes bedenken, en de boxen Noi-Z en Crackling Traum. Maar z-shape crackling cake??

Back
Bovenaan