Evo Force One

En houd er rekening mee, het is niet met de allerbeste camera gefilmd.
En daarbij weet iedereen dat het live zien ook nog eens een wereld van verschil is in zowel kleur, geluid en algehele beleving!

gr
Marchel

Yes, eindelijk! En wat een bak zeg, zoveel variatie in een box en vooral de kleurrijke effecten spreken mij erg aan, dat zijn er nogal wat. Bovenal is het tempo met name wat deze bak maakt. Zo van film af beoordeeld is het wel een fijne rammer en houdt ie de aandacht alle minuten goed vast, ben onwijs benieuwd hoe deze in het echt is als je eronder zal staan.
Alleen die finale, dat kopergoud, persoonlijk een pesthekel aan. Zo door de bak heen kan ik het door het tempo nog wel hebben, maar als eind, voor mij totale afbreuk na het geweld en chaos ervoor. Maar zie dat dat stukje geknipt is dus ik duim dat de productie op dat vlak anders is. :p

Al met al blijft ie interessant en nu hopen op demo's!

Omg wat een bak, ik zit nog na te genieten. Normaal gesproken zou je denken dat hij door de lengte saai gaat worden, maar integendeel. Hij blijft boeien door de vele wisselende effecten.
Hij kost wel veel, maar dan heb je ook wat. Voor het eerst zit ik nu te bedenken dat ik minder losse cakes wil en daar voor deze bak er voor in de plaats. Ga er iig voor volgend jaar hard over na denken. Complimenten Marchell :applause:

Als ik eerlijk ben vind ik het eigenlijk te veel moois in één product. Dus dat is ook een compliment op een bepaalde manier bekeken. Het ramtempo in het middenstuk vind ik echt fraai. :applause:

Jemig, wat een prachtige box! De film heeft natuurlijk de manco van de abrupt aangeplakte finale maar daarover vind ik persoonlijk eindigen met kamuro te donker, dan liever brocade om echt die goudgevulde lucht te krijgen. Ook opnieuw gebruiken in/voor de finale van de fluiters (en mss salutes) had het mooi afgerond.
Verder zit er zo veel moois in, de roze pistils en goudblink pistils, roze en oranje tips, en zag ik op een gegeven moment soort oranje photoflash tussen witte of rode ghost? Geweldig ding hoor, kijk m'n ogen uit, mooi ook om binnen barrages van effect te veranderen voor opbouw, en dan overall ook nog een prima tempo... Ja, topper in Evo kwaliteit :applause:

Laatst bewerkt:
Prachtige bak! Dit jaar heb ik m'n kruit al verschoten, maar wie weet volgend jaar?!
Ik hoop oprecht dat de straat filmpjes net zo overtuigend zullen zijn als deze bak. O.a. hoe die is doorgelont want dat maakt dat deze bak in een heerlijk strak tempo leegloopt.

Mooie bakbeest, verveelt totaal niet waar ik bij grote compound wel vaak last van heb. Al teveel uitgegeven dit jaar. Bij zeer goede prijs wil ik me goud wel verpanden, maar dat zal wel niet.:applause:

Nou ik moeg zeggen ik was eerst wat sceptisch maar na het zien van dit filmpje ben ik om hoor! De opbouw is in mijn ogen perfect begint redelijk rustig en werkt zich naar een climax toe ! Ik was opzoek naar 1 grote 12 uur opener en dit gaat hem worden ! Complimenten aan evo

Nou deze was het wachten wel waard zeg! Wat ik vooral goed vind is het constante tempo. Het verveeld nergens en vooral die spinners vanaf 1.42 min met multi color vind ik erg mooi. De finale is ook geweldig met een effect wat je bijna nooit ziet. Topper dit!

Ik zal hem nog eens moeten kijken denk ik om overtuigend te zijn.
Prachtige effecten, mooi tempo. Maar: ik had de fluiters van het begin liever vaker gezien, meer tempowisselingen verwacht en vind het toch wel jammer dat het I shape is.

Mooie Bak Marchel & Co.

Na de eerste keer had ik zo iets van mehhh 't is het net niet.

Maar nu na 3x te hebben bekeken zie ik wel in dat dit een topper kan worden.
Alleen jammer dat de fluiters niet meer terug komen.

Qua collectie ben ik wel rond. Dus deze gaat op de lijst voor volgend jaar.

Sluit me helemaal aan hierboven met alle positieve reacties!! Ziet er prima uit en het tempo is uitstekend wat toch wel een kunst is bij zulke grote boxen. Compliment naar Marchel/Evo....

Het enige wat ik eigenlijk mis is ergens tussendoor een mooie waaier en nog een keer die fluiters/salutes. Maar de effecten zijn wel erg mooi hoor! Kan me niet voorstellen dat je hier een miskoop mee doet.

Ik moet eerlijk bekennen dat ook ik het een mooie gevarieerde doos vind. Zoals hierboven vermeld hadden de fluiters en/of salutes best nogmaals voorbij mogen komen ergens halverwege de box, dit om de boel een beetje te breken.

Verder vrij weinig aan te merken, ik mis de V of W Shapes niet. Voordeel van alles in I-shape is dat de prijs normaliter ook lager is..V/W Shapes kosten nou eenmaal geld in de fabriek.

Die eerste cake met fluiters en salutes graag los verkopen. Mooi voor een eigengemaakte mascleta nocturna. Past er mooi tussen met die fluiters en salutes. Verder een mooie box met diversiteit aan effecten.

Back
Bovenaan