Evo Force One

Ben zoals vaker gezegd benieuwd naar deze 2 dozen. Mijn verwachtingen zijn redelijk hoog. De effecten zullen goed uitgewerkt zijn. Daar twijfel ik niet aan bij Evolution fireworks. Wat dit product zou kunnen breken is de snelheid. Daar ben ik zeer benieuwd naar wat Evolution daar mee kan maken met een dikke Compound box als deze. Ik ben van mening dat buiten de effecten kwaliteit, het schiet tempo een product kan maken of breken. Natuurlijk is te hopen op mooie tempo wisselingen waar wat toe gaat naar een dikke climax. Natuurlijk ook te hopen dat de prijs acceptabel is. Ook dit kan van meningen verschillend zijn. Ik ben benieuwd marchel, wat jullie hiermee op de markt brengen. Mag het filmpje snel komen? :p

Lijkt me zeker een brute bak. Ik gok op een voorverkoopprijs van €399,- en tussen de €250,- en €270,- in de freak. We gaan het zien :)

Ondanks dit jaar geen vuurwerk voor mij, (alles geannuleerd i.v.m. gevolgen thuis door corona), ben ik ontzettend enthousiast over deze cakebox! Ik vind de Pyro+Papel echt geweldig en had die 2 maal in bestelling staan (zoo jammer dat ik het heb moeten annuleren:cry:), maar dat schuif ik lekker door naar volgend jaar en hopelijk zo ook deze cakebox.

Mijn verwachtingen zijn groots, maar aan de andere kant besef ik mij dat dit een compound is ...vertraging... dat gaat ten koste van de beleving. Hopelijk wordt dat tot het minimum beperkt want anders kan dit nog wel eens een domper worden.

Aller eerst hoop ik op een strak tempo voor een ultime beleving! Verder hoop ik persoonlijk op een mooie opbouw in effecten (geen rommeltje van alles door elkaar heen) en genoeg salvo's tussendoor en wellicht ergens een versnelling van het tempo in de box.

De prijzen schat ik op:
Adviesprijs €549,-
Voorverkoopprijs €449,-
Onlineprijs €399,-
Freak... €350-400

Zo, dat is een aardige unit zeg zo op foto! Ik ben zeer benieuwd naar de verdere specificaties en een video! :handsup:

Dit joekel bestaat uit.

4x compound.
4x 144sh dus totaal 576 shots.
2x 2 compounds A+B verpakt.
Totaal NEM gewicht zal tussen de 7.5 en 8 kg liggen
Idd alles in I-shape en met wisselende tempo's waarbij we de schiet sequentie van de Air force one hebben gebruikt als voorbeeld.

gr
Marchel

Lekker oplopend dus, ik ben oprecht benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben..en je weet inmiddels dat ik altijd eerlijk ben.

Ik zie hem al gaan, boahhh.

Als vind ik deze Triplex versie vele malen mooier.

Dit joekel bestaat uit.

4x compound.
Idd alles in I-shape en met wisselende tempo's waarbij we de schiet sequentie van de Air force one hebben gebruikt als voorbeeld.

gr
Marchel

Lekker oplopend dus, ik ben oprecht benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben..en je weet inmiddels dat ik altijd eerlijk ben.

Ik zie hem al gaan, boahhh.

Als vind ik deze Triplex versie vele malen mooier.

Even off topic uiteraard.
Want de profblokken blijft een klasse apart.
Dat gaat niet evenaard worden.
Doe mij toch maar je eerste filmpje met de heerlijke salutes erin.
Niet de eerste x dat ik die zie.
Eerder de 50e x ofzo.

Zo zie je maar weer smaken verschillen :)

Maar je moet me gelijk geven over het feit dat de consu salutes nou niet echt indrukwekkend zijn over het algemeen. Dan zie ik hiervoor liever een paar salvo's aan dikke crackling wolken zoals b.v de Venom box.
Even off topic uiteraard.
Want de profblokken blijft een klasse apart.
Dat gaat niet evenaard worden.
Doe mij toch maar je eerste filmpje met de heerlijke salutes erin.
Niet de eerste x dat ik die zie.
Eerder de 50e x ofzo.

Zo zie je maar weer smaken verschillen :)

Maar je moet me gelijk geven over het feit dat de consu salutes nou niet echt indrukwekkend zijn over het algemeen. Dan zie ik hiervoor liever een paar salvo's aan dikke crackling wolken zoals b.v de Venom box.

Ik bedoelde uiteraard de prof salutes.
Kwa Nederland consu salutes niet echt indrukwekkend inderdaad.
Ben ik het met je eens.
Dan moet je toch uitwijken naar showboxen van funke of el gato ofzo dat is weer een stapje beter.
Of surex nog weer beter.

Maar weer on topic.
Over deze air force.
Brand los mensen.

Dit joekel bestaat uit.

4x compound.

gr
Marchel

Dit dus :D

Dit joekel bestaat uit.

4x compound.

gr
Marchel

Marchel wanneer verwacht je dat de film online komt? Weet via mijn dealer inmiddels wat de freakprijs word maar koop toch liever nadat ik een film heb gezien

Back
Bovenaan