EVO Bengals

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 2208
Artikelnaam: EVO Bengals
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal stuks: 6
Effectomschrijving: 6 STUKS VERSCHILLEND GEKLEURDE EVO BENGALS FONTEINEN. IN EEN DOOSJE VERPAKT MET DE KLEUREN ROZE, PAARS, GEEL, BLAUW, WIT EN GROEN.
Kartoninhoud: 50/1
Adviesprijs 2024: € 9,99

Voorverkoop 2024: € 9,50
Onlineprijs 2024: € 8,99

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	EVO-BENGALS_3D.jpg Vertoningen:1 Grootte:112,4 KB ID:	1616008

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Roze, paars, blauw. Er zitten al 3 prachtige kleuren in. En wit is ook bijzonder, daar ben ik benieuwd naar!

Het lijk me een leuke toevoeging en uitbreiding op de Bengalfeuer van Funke.

Moet dan straks voor cat1 een extra rondje. Maar toch wel benieuwd of deze op kunnen tegen de bekende concurrent. Vooral nieuwsgierig naar wit en of paars/roze voldoende verschillend van elkaar zijn.

Alle kleuren zijn prachtig, wit ( echt wit, en niet silver ) is moeilijk te maken. Daar ben ik benieuwd naar :) !

Had nog navraag gedaan bij Orthen over het cat 1 vuurwerk van Evolution.
Wellicht dat het eind december geleverd wordt, alles is nog onderweg. Vandaar dat het nog nergens zichtbaar is.

Heb ze getest, maar zijn zeker niet vergelijkbaar met die van Funke. Ze geven een mooie intense kleur, maar zet je die van Funke ernaast, dan verbleken ze.

Vind ze vergelijkbaar met die van China red.
Goede felle kleuren. Maar geen Funke.
Wel gewoon heel goed!
Voornamelijk door de bijzondere kleuren!

Ik vind Evolution toch redelijk goed uit de test/vergelijking komen als je het zo ziet.

Back
Bovenaan