Eventbox 6 Elements 162s

Wij hebben net dit blok geschoten, netjes doorgelont en de lonten afgedekt met aluminiumfolie.
Wat een prachtblok was dit, de hele straat stond te kijken en er werd na afloop zelfs geklapt :)
Volgend jaar weer Rubro voor mij en het commentaar richting Wim van sommige mensen was naar mijn mening voorbarig en ook niet geheel terecht.

Iedereen nog een heel fijn 2013!

Ook ik heb m net geschoten, echt een prachtig ding! salvo's ertussendoor heerlijk.

prachtig ook om te zien dat je zelf gemaakte doorlont verbindingen gewoon prima hun werk doen
ik had er wel korte tussenpauzes tussen zitten ondanks dat de schietlonten erg dicht op elkaar zaten.
volgende keer is op een andere manier proberen.

kreeg wel echt van heel de wijk complimenten dat ik mooi vuurwerk had. dat doet me toch wel iets! :)

volgend jaar probeer ik zeker weer een paar rubro bakken te scoren :)

Veel bekijks van de buren, alleen jammer dat door het dragen toch wat 2 verbindingen uit de tiwraps waren geschoten

Ook bij deze was de bedoeling dat ie per 2 geschoten werd. Echter ook hier stopte 1 box net als bij de Immortal Gold na de eerste cake, maar ging de 2e gelukkig wel goed af. Doorlontfoutje denk ik :p

ik vond hem ook erg netjes, quick match op quickmatch gelont, dus hij liep super goed door en ging helemaal af, toch is de immortal gold mooier in mijn ogen!
Maar deze rubro bakken zijn wonderschoon!

Ook ik heb hem geschoten moest hem 1x op nieuw aansteken beetje jammer. vond hem toch wat tegenvallen het is geen slechte cake maar ik vond hem niet de topper. ben blij dat ik toch voor de GoE heb gekozen om die als laatste te schieten.

Idd prachtige bak, alleen de mijn stopte halverwege de B1 cake :(

Maar om op te ruimen was het wel een makkelijke bak...
Cakes er uit, doos platvouwen en klaar :D

Voor het geld vond ik het niets waard. Ben wat dat betreft wel verwend, maar ik vond het eentonig qua effecten. 169 euro is en blijft een hoop geld, ik denk dat ik hier beter de Chystal Gold voor kon halen en nog 20 euro in my pocket houden. Neen, deze koop ik iig niet meer.

Vond dit toch ook wel een lekkere cake, mooie effecten en af en toe een flink tempo. Alleen de afmeting/indeling van de doos moeten ze anders maken gewoon 2x3 is veel handzamer zeker met zon slap karton van de binnendoos.

Leuke doos, maar vond em live ook heel echt wauw. De vertraging duurde soms ook wat te lang en bij mij is de laatste niet afgegaan. Leuk om een keer geprobeerd te hebben maar zou hem niet nog een keer nemen..

Wat je zegt! De doos scheurde in het midden bij het vervoeren. Ik heb alles 6 de cakes op een rij aan elkaar moeten tapen! Verder had ik ehm goed doorgelont! Prachtig stukje vuurwerk!

vond het ook een heerlijke bak.

Geen enkel probleem gehad met sjouwen - ofwel niks gescheurd/gevallen, etc - ook liepen de cakes perfect door, zonder noemenswaardige vertraging.

De laatste pot is wel echt de topper!

Ach en wee, heb hem in 3 etapes moeten aansteken. Onder de noemer zo duurt tie het langst er goed van genoten!!!

Hierbij mijn filmpje van de vernieuwde Event Box 6 Elements, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

Back
Bovenaan