Eventbox 6 Elements 162s

Ik vind alleen de finalecake erg mooi. Rest kan me niet echt bekoren, zeker wel mooi hoor maar ook niet meer dan dat. Voldoet zeker niet aan mijn (hoge) verwachtingen.

Prachtig!! Blij dat ik deze besteld heb!! mooie mines nog onder die kleine boeketjes dat had ik niet verwacht. Ja dit stelt me gerust prachtige cake. Top Rubro! duimpje omhoog hoor :)

Wat mij opvalt trouwens is dat ik in het begin alleen goud met blauw zie, dat was op de demo toch ook nog rood?

Ziet er toch prima uit? Ik krijg een goede indruk nu deze alleen wordt geschoten. Je kunt de complete tail zien, dus van een flinke afstand op film gezet. De finale is indrukwekkend te noemen. Alleen alles voor de finale wordt door de lange duur naar mijn smaak wat eentonig. Maar voor in de straat lijkt me dit absoluut geen miskoop.

Bedankt voor de film!

Ja, precies goed toch.

Wel beetje langzaam met de opbouw inderdaad, maar dat is zo als de cake per 1 wordt geschoten. Verder prima boeketten en het einde natuurlijk erg mooi!

Goed gedaan rubro!

ziet er opzich goed uit, zeker die finale is heel mooi!, de kleine boeketten zijn wel minder inderdaad,

maar toch jammer dat hij het niet haalt bij de eerste demo :cry:, maargoed het is een mooie bak voor in de straat, dan komt die pas echt tot zijn recht!

bedankt voor het filmen!

--pyro99:bye:

Wat ik zo op film kan oordelen, is dit een prima bak, en net wat mijn voorganger zegt, op de demo per 3 geschoten is toch altijd lastig te oordelen. Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat deze bak oudjaarsnacht in m'n straat staat! Denk dat deze in de straat nog spectaculairder overkomt dan op een demo.

Zover ik dit van een filmpje kan beoordelen zie ik gewoon een goede bak!
Ja de rood met witte boeketjes zijn klein, maar dit waren ze op de demo van Rubro ook, deze hebben dan ook een kleiner kaliber.
Verder is dit op een open veld, en was de demo van Rubro tussen de gebouwen in.
Ook is hier de afstand veel groter dan op de Rubro demo.

Niet dat ik Rubro nu aan het verdedigen ben, maar dit is wat ik kan opmaken uit bovenstaand filmpje.

Zo dan, gewoon een dikke bak dus, in de straat zeker een aandachtstrekker en na die finale zullen de ooooohh's en aaaaaahh's wel volgen haha, vet!

hahahaha hoop niet dat je die kinderen bij de cake bij krijgt bij mij staan ze altijd al te roepen alsof ze moeten rennen voor hun leven maar super bakkie nu HET MISTERIE alleen nog :P

Nee, deze bak voldoet totaal niet aan mijn verwachtingen...sjonge, wat een deceptie weer. Viel compleet in het niet bij de Garden of Eden welke er met kop en schouders boven uit stak.
Kleine boeketten, laffe burts...en, ok, wel een mooie finale. Dat dan weer wel. Maar 169euro? Nee, dat is echt te veel voor deze bak. Jammer Rubro! Deze wedstrijd hebben jullie verloren...

Dat denk ik wel..... zal ongeveer hetzelfde zijn:)

Je moet kijken dat dit van verweg is gefilmd. En het eerste filmpje is bijna van onder gefilmd. In de straat komt deze cake ook goed over.

De immortal gold zal denk ik echt ook gewoon goed zijn!:O

Poeh wat zou ik die laatste bak graag als single willen hebben. Super knaller hoor, daarom heb ik wel goede hoop de immortal gold, aangezien dit een aaneenrijging is van dat effect. Helaas zijn de eerste 5 elements van deze bak slappe rommel, waardoor ik wel weer blij ben dat ik hem niet besteld heb. Ben wel bang dat de heavy legend potten ook tegen gaan vallen, zoals ook al het geval is met de ready to rumble.

Toch wel een heeeel dik 'baal-momentje' hier op dit moment...wat een geld voor deze zwakke bak. Doet me pijn dat dergelijke praktijken in NL mogelijk zijn.
Je moet hier toch gewoon maximaal 100euro voor kunnen betalen als een winkelier dat wil en kan maken...(maar laten we alsjeblieft niet die discussie weer ophalen).
Komt er gewoon op neer dat dit ding z'n geld gewoon niet waard is. Ik begrijp de positieve berichten over deze cake totaal niet (op de finale na dan).

Ondanks dat ie me anders overkomt dan ik had verwacht heb ik er zo op het oog geen spijt van deze aangeschaft te hebben. Schiet 'm per 2, en dat gaat met die finale denk ik wel een indrukwekkend beeld geven :)

Naja, ik weet niet wat het probleem is hoor. Is toch een prima cake voor de nederlandse markt! :)

1. Ja de afstand is anders. 2. In de straat knalt die veeeel harder dus ook een andere beleving. 3. Zulke cakes waren er paar jaar geleden helemaal niet, dus dit is toch gewelding voor de Nederlandse markt.

Ps. ik heb zelf deze niet, maar de immortal gold besteld ;)

Hier een filmpje van dichterbij.

Deze cake werd na de garden of eden aangestoken, waarbij de 6 elements in mijn ogen wat minder uit de verf kwam. Het is zeker een mooi cake, maar hij is minder uitbundig als de garden of eden.

Hierbij mijn film van beide cakes, de Garden of Eden, en de 6 Elements, zelfde camera.

Moet wel alvast zeggen dat mijn filmkunsten niet super zijn, maar ach

Garden of Eden:

6 Elements:

Enjoy!

Rubro lecht ut tog echt af tegen Royal!
Rubro gebruikt meer grammen per schot dan Royal.
Tog vind ik die van royal beter en groter van versprijding.
Rubro's goud stukken in de cake zijn wel voller.
Echter wint Royal zowel op kleur gebruik, effekt grote, tempo/doorloop, intensiteit.
De 6elements is mooi en goed..
Maar Royal over treft deze cake dus met gemak.

Ik ben iig blij dat ik de 6elements nog niet heb besteld.
Nee die centen gaan nu na Royal.

Ik denk toch heel anders over deze cake dan veel mensen hier. Als ik alle filmpjes zo bekijk van deze bak dan wordt ik hier gewoon laaiend enthousiast van! Ik moet erbij zeggen dat ik hem nooit live gezien heb, maar als ik op de filmpjes en vooral de reactie in het filmpje van RaideR afga zou ik hem er zo nog maar is bij kunnen bestellen. Oke het filmpje van de Rubro demo ergens rond augustus deed hopen op het beste wat je kon bedenken, maar voor mij heeft hij er nu niet veel voor onder gedaan. Nog even goed kijken wat ik met het laatste deel van mijn/ons budget doe maar hij zou er zo maar is bij kunnen zitten! Misschien is niet iedereen het met mij eens, maar ik denk dat Rubro qua de doorlontblokken betreft echt trots mag zijn!!

Back
Bovenaan