Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@tom:
Tegenwoordig moet je verplicht het exacte aantal grammen erop zetten.
De tijd dat met 500 gram ook 420 gram bedoeld werd is wel een beetje geweest geloof ik.
greetzz
Als je op Rubro.nl kijkt naar deze box staat er bij kruitgewicht 2430 gram. Dat is toch wel wat minder dan die 3000 gram waar Vuurwerk Outlet het over heeft.
Als je die 2430 gram deelt door 6 batterijen kom je uit op 405 gram per batterij. 95 gram per batterij minder, in totaal 570 gram minder (95x6). Tom91 stelt dus terecht de netto kruitgewicht vraag en zijn opeenvolgende post is ook geheel op zijn plaats. 20,25 gram pts per schot, nog steeds zeker niet slecht per schot. Desondanks wordt voor dit product toch geadverteerd met onderstaande zin. Die 570 gram extra kunnen voor sommigen de doorslag zijn om een cakebox aan te schaffen.
"De naam zegt het al. Een compleet straat pakket van 18 kilo dat als een gek te keer gaat. 6x500 grams cakes met 120 kingsize schoten.".
Als je op Rubro.nl kijkt naar deze box staat er bij kruitgewicht 2430 gram. Dat is toch wel wat minder dan die 3000 gram waar Vuurwerk Outlet het over heeft.
Als je die 2430 gram deelt door 6 batterijen kom je uit op 405 gram per batterij. 95 gram per batterij minder, in totaal 570 gram minder (95x6). Tom91 stelt dus terecht de netto kruitgewicht vraag en zijn opeenvolgende post is ook geheel op zijn plaats. 20,25 gram pts per schot, nog steeds zeker niet slecht per schot. Desondanks wordt voor dit product toch geadverteerd met onderstaande zin. Die 570 gram extra kunnen voor sommigen de doorslag zijn om een cakebox aan te schaffen.
"De naam zegt het al. Een compleet straat pakket van 18 kilo dat als een gek te keer gaat. 6x500 grams cakes met 120 kingsize schoten.".
Die grammen zeggen mij tegenwoordig niets meer. Ik zie 300 grams cakes soms beter presteren dan 500 grams cakes. Een beetje extra flash voor burst wil soms wel eens helpen. Heb genoeg potten uit Duitsland gehad van Jorge waar 200 gram in zit die beter presteren dan de 500 gram potten. Ik ga daarom zoveel mogelijk winkeliers demos bezoeken, waar dan hopenlijk ook productie word geschoten en maak dan mijn keuze of ik de box neem of niet. Zijn gewoon verkoop praatjes van de importeurs om zo veel mogelijk te verkopen. Oplichting of niet ik maak mijn keuze niet meer op basis van het aantal grammen in de cake.
Ben ook nieuwsgierig naar. Maar aangezien het de event serie is maak ik me geen zorgen.