Event Thunder and Roses 120's

Prachtige show voor het geld! Toch een geheim toppertje van Rubro :bonk:
Hierbij mijn straatfilm van o&n 2019/2020.

Wij hadden hem ook, helaas niet kunnen filmen (camera kapot). Ben het met mijn voorganger eens. Is inderdaad een toppertje.

Dit was 1 van de toppers van de avond. De lucht volledig gevuld en een fijn tempo.

Dus ook ik ben het met jullie eens.

Ook dit was weer één van de vele toppers van afgelopen jaar. Prima afwisseling in shapes en tempo, mooie gevulde effecten en een continue gevulde lucht. Zeer gevarieerde box voor een prima prijs.

Nu baal ik dat ik deze niet heb gehad :D haha
Staat direct ook op de lijst voor komend jaar! Wat een prachtbak dit zeg en dat tempo is heerlijk!

Een aantal films weer opnieuw bekeken en het blijft steeds maar goed overkomen. Goede effecten, lekker tempo en die tails erbij zijn leuk voor de afwisseling. Zeker het overwegen waard.

Ik heb deze ondertussen al 2x gehad en deze is echt een aanrader! Zeker meenemen als je een goede prijs hebt.

Echt een lekker blokje dit, alleen de prijs is wel echt flink voor 1500 gram.. ook al heeft ie shapes. Dat is wel iets waarvoor ik dan toch voor een ander product ga.

Echt een lekker blokje dit, alleen de prijs is wel echt flink voor 1500 gram.. ook al heeft ie shapes. Dat is wel iets waarvoor ik dan toch voor een ander product ga.
Ben dit deels met je eens , in deze prijs range heb je idd veel keus. Echter is het wel een heel diverse box ik overweeg hem!

Ik heb even wat foto's teruggekeken, maar het is ook een flinke doos! Daar gaat het hem in zitten qua prijs verwacht ik, want de 1500 gram is natuurlijk niet bijster veel. Maar, dat er ''maar'' 1500 gram in zit is overigens niet te zien! In een leuke actie is deze gewoon mee te pakken :D

Ik heb even wat foto's teruggekeken, maar het is ook een flinke doos! Daar gaat het hem in zitten qua prijs verwacht ik, want de 1500 gram is natuurlijk niet bijster veel. Maar, dat er ''maar'' 1500 gram in zit is overigens niet te zien! In een leuke actie is deze gewoon mee te pakken :D

Dat is ook zo en ik moet ook niet blind kijken naar het aantal gram kruit. Het gaat natuurlijk in de prijs om de omvang, schietrichtingen, aantal schoten. En de uitwerking uiteraard. En op alle vlakken scoort deze box erg hoog en daardoor is ie sowieso meer waard. Ik zie 'm nu bijvoorbeeld ook bij Loots voor €89,- en dat is echt een top prijs. Voor zo'n prijs zou ik 'm ook zeker weten kopen.

Voor 89 euro bij Loots inderdaad, denk morgen een ritje Baarle. Deze meepikken en gelijk ff langs het Engeltje!:yes:

Back
Bovenaan