Event Stage Maker

En ik heb de eerste demo film! Gefilmd bij Vechtweelde in Maarssen:

http://www.youtube.com/watch?v=JLVxeBRT3rQ
Twee stuks tegelijk.

Erg dikke cake! Die zilveren tails zijn om te smullen! :D Ook de boeketten zijn erg groot en vol met harde burst! Geld is ie zeker waard.
(Ik merk wel kleine verschillen met de eerste productfilm van een maand terug...)

Ziet er idd. anders uit dan het eerste filmpje (zelf in dit filmpje zie ik verschillen in beide waaiers). Dit filmpje geeft wel een betere kijk op hoe de waaier het in z'n eentje zou presteren. Op het filmpje hoor ik alleen niet echt harde burstknallen. Ligt dit aan de videocamera of? Bedankt voor het filmpje i.i.g.! Groetjes.

Laatst bewerkt:
Die magnesium tails verlichten letterlijk de hele straat... Man man man... Zelfs de anti vw buurman kwam ff kijken toen deze de lucht in ging. Wat een ding, wat een ding. Prachtig gewoon!

Helaas was ik hier minder over te spreken. Ik heb deze afgestoken op een boerderij bij Schiphol in de buurt, dus een open vlakte. Per 3 zoals de meeste filmpjes laten zien geeft natuurlijk wat geweld, maar per 1 op een open vlakte tja voor die 40 euro.

Natuurlijk de witte tails zijn mooi, maar door de open vlakte/wat wind verwaaide deze toch een beetje, en de reactie van het publiek was meer ' was dit het' i.p.v. WOW

Kan natuurlijk liggen aan de locatie van afsteken/ weersomstandigheden.

wat waren jullie ervaringen?

B.T.W. De best of seven rows werd vele malen beter ontvangen.. Duurde langer/ meer geweld, maar goed dat is de opinie van het publiek.

Een pracht cake! Volgend jaar alleen iets minder drinken voor 00:00 uur. Ik had de cake speciaal gekocht voor de magnesium tails maar ik heb er helaas niet veel van mee gekregen (ging te snel voor mijn ogen). Gelukkig wist mijn vriendin alles in details na te vertellen (hoogte, breedte ed.). Beter en mooier dan op alle demo-filmpjes die ik gezien heb.

EEN GELUKKIG & GEZOND 2012!!!!!

dit was ook een zeer mooie cake en die Tails WTF die waren mooi! (ben niet zon tails freak)Maar deze mochten er wezen!

Dit was bij ons één van de toppers van de avond! De halve buurt stond bij ons te kijken toen we aan deze prachtbak begonnen en er werd zelfs geapplaudisseerd... :)

Straatfilmpje van de Event Stage Maker O&N 2011-2012, zeer fraaie fanshaped cake met dikke witte magnesium tails.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had deze cake gekocht vanwege de heldere magnesium tails.
Deze tails vind ik echt geweldig mooi.
Van mij hadden er best meer rijen met dergelijke tails in deze cake verwerkt mogen zitten.

Mijn teleurstelling was dan ook groot toen deze cake de eerste 3 rijen in één keer de lucht in schoot.
Natuurlijk was het even een groot spectakel (helaas heb ik geen camera, dus ook geen beelden hiervan).
Echter had ik liever dat de cake gewoon zo schoot als bedoeld.

Nu kan er natuurlijk altijd een foutje gemaakt zijn in China.
Het blijft tenslotte mensenwerk.
Echter, omdat ik de magnesium tails van Rubro erg goed vind, had ik ook de Nitro Wave aangeschaft.
Bij de Nitro Wave gebeurde precies hetzelfde als bij de Event Stagemaker.
Alle rijen met tails en tussenliggende rijen gingen in één keer de lucht in.
Vervolgens schiet de cake leeg zoals het hoort.

Nu vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die dit meegemaakt hebben?
Heeft iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Ps. Ik had ook nog de nodige andere cakes van Rubro. Deze andere cakes waren wel allemaal top.

Toen ik en Damian in de middag om 17:00 uur wat cakes teste besloot hij om hiermee te eindigen, man o man wat is dit een prachtbak!

Had hem zelf helaas niet aangeschaft, maar dat komt dit jaar wel in orde!

Zooooo wat een cake zeg.
Wat een topper, echt geweldig.
De tails doen bijna zeer aan de ogen.
Hij staat alvast op de lijst voor komend jaar.

Wat een bak he, grandioos, mooie aanvulling aan het assortiment van Rubro, regelrechte topper!

Ik vond hem persoonlijk wat minder. De tails schoten er te langzaam uit, meer in Z shape dan tegelijk.. dat was erg jammer. Nee voor mij was deze geen 40 euro waard.

Prachtige bak met mooie, heldere, witte tails!
Gewoon een topper.. had van mij wat langer mogen duren want hij is gewoon super!

Had er twee stuks in mijn show verwerkt, vanaf het moment dat ze alle twee te gelijk aan gingen was het echt een 'wauw' effect! :D Prachtige waaier die misschien iets te duur is voor 25 schoten maar ik vond hem echt super goed, vooral de tails waren prachtig!

Ik had er hier ook eentje van gescoord. En een stookmaat ook. En een derde stookmaat dacht ook: laat ik er eens eentje meenemen :p Dus totaal drie gezien in de straat! Maar totaal geen zonde, want dit is echt een schitterende cake! Alle drie presteerden ze uitstekend. Krachtige lift met een zeer mooie heldere tail. Alle buurtbewoners waren er ook van gecharmeerd. Hij duurt wat kort en is vrij pittig geprijsd, maar het is echt wel een top bak hoor :) Erg origineel zo met die tails in waaier en die boeketten er tussendoor. Voor mij absolute een geweldige nieuwkomer van Rubro!

Dit was de enige cake waar ik de volle mep voor heb betaald, maar dat was ie zeker waard! Vorig jaar had ik helaas niet de goede versie van het buurtassortiment, dus de magnesiumwitte tails niet gezien. Bij deze cake waren deze erg goed! De hele straat was verlicht en ik schrok er zelf van, zo fel! Heb er geen seconde spijt van gehad dat ik hier de volle prijs voor heb neergeteld, volgend jaar zeker weer! (maar dan misschien toch met korting :rolleyes:)

Back
Bovenaan