Event Stage Maker

img_2372.jpg

Hier nog een film van deze beauty!
Onwijs mooi, eigenlijk raar dat een importeur niet eerder met een dergelijke cake is gekomen. 3 tails met tussenin twee boeketten... Super :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dank aan VDRVUURWERK voor deze film.

Nu ik hem weer zie ben ik het helemaal met je eens. Een topper. En de tails gaan ook lekker door! Dit jaar is hij er weer bij:wink:.

Inderdaad een prachtige cake.
Een simpel ontwerp inprinciepe, maar het komt prachtig uit met die mooie dikke tails.
Bedankt voor de film.

Echt een geweldige cake dit! Ik ben nog geen plannen aan het maken maar dit kan heel goed de opening van mijn 00:00 show worden! :D

Heb er nooit over getwijfeld om deze te kopen ondanks de prijs, mijn voorgevoel bleek juist! Wat een prachtige bak!
Ik miste wel nog een extra rij tails, had er voor een vijfje extra nog wel bijgemogen van mij.

Eigenlijk zou de hele cake zo door moeten gaan, telkens 3 dikke tails met in het midden blinkers. Dan zou het echt een topper zijn! Nu is het alsnog een mooie cake natuurlijk!

Eigenlijk zou de hele cake zo door moeten gaan, telkens 3 dikke tails met in het midden blinkers. Dan zou het echt een topper zijn! Nu is het alsnog een mooie cake natuurlijk!

Wim van Rubro leest me en tips/ideeën/suggesties zijn altijd welkom bij Rubro dus wie weet... :)

Ik vind deze cake wel mooi maar met meerdere tegelijk en dan zo dat, de tails elkaar kruizen als je deze cake enkel afsteekt dan vind ik hem net iets te kort komen.
Deze witte(!!) tails zijn super mooi waren er maar meer van die tails verwerkt in deze cake!.

Ik kan nog steeds ont-zet-tend genieten van deze cake. Het is gewoon helemaal mijn smaak. Vanavond weer aan het werk gezien bij Haokan. Toen die zilveren staarten het gehele weiland oplichtten, zei het hele publiek in koor "Wow!" Gewoon zeer genieten.

Back
Bovenaan