Event Stage Maker

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW906
Artikelnaam: Event stage maker
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 375 gram
Aantal Schoten: 25 shots
Effectomschrijving: Perfect tot in het kleinste detail. Deze super 500 grammer schiet de felste magnesium staarten synchroon met rode dahlia en groene blink effecten. Na 20 schoten knalt de laatste rij met 5 schoten op extreme hoogte uiteen. Je weet niet wat je ziet.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: 44,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Film Demo 2014:

Film Demo 2013:

Film rubro:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze was erg kort maar enorm krachtig. Geweldige bak is dit met ontzettend felle tails en dikke boeketten.
Even afwachten wat de prijs is, maar hij staat absoluut om mijn wishlist.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Damn, ik heb alle filmpjes van de Rubro demo zitten kijken tot nu toe! Van deze wordt het ik toch het vrolijkst, mooie kleuren, multicolours, hele mooie tails erbij, die crackling vind ik ook niet storend! Gewoon echt een topbakkie zeg. Kan er niks negatiefs over kwijt zo op film. Ben benieuwd hoe die in z'n eentje presteert.

Rubro is ERG lekker bezig! Voor ons als liefhebbers gaat het alleen maar moeilijker en moeilijker worden denk ik met het vele mooie en goede spul wat er al op de markt is en wat er dan ook nog weer eens allemaal voor leuks bij komt!

Prachtige cake zeg! Super met die felle tails erin.. ik ga 'm zeker in de gaten houden want ik ben benieuwd naar de prijs van dit blokje:)

Wat Een mooi ding zeg !, Wat een super tails ! Vraag me af of de cake toch 500 gram zou kunnen zijn met wat extra gram voor die tails !, het zou legaal zijn toch ? als de tail gezien word als een mine ?, maakt eigenlijk niet uit, ze zijn gewoon super en ik denk dat deze in mijn straatje komt te staan op de dag der dagen ! :)

Echt een topcake! Heel verrassende bak, echt goed bedacht en eentje die ik zeker op de lijst van gewilde cakes heb staan voor dit jaar, super! :D

Ja hij ziet er super uit, lekker met die tails en een hoog showgehalte brengt deze cake ook met zich mee.

Ik weet het niet hoor. Hij was echt super op de demo, maar was bijna wat te mooi.
En in z'n eentje is het natuurlijk altijd minder, en of ik het het geld waard vind weet ik dan niet.
Ik kan me voorstellen dat mensen met een groter budget deze zeker erbij nemen, maar mijn budget is denk ik iets beperkter dan de meeste.
greetzzz

Wow die magnesium staarten zorgen voor een waar spektakel en dan ook nog eens gecombineerd met mooie effecten helemaal top :yes:
Het gouden finalesalvo inclusief crackling zorgt voor een afsluiting uit het boekje.Salvo 2 en 4 vind ik daar in tegen een beetje tegen vallen en komen in verhouding een beetje magertjes over.Desalniettemin een zeer mooie cake :yes:

De prijs vind ik redelijk, vanwege de tails in combinatie met de boeketten, vind ik dit er wel eentje die erbij moet komen dit jaar. Die straat eens even goed verlichten hehe.

*legt lasbril vast klaar*

Het is een erg mooie cake. Super felle tails en de boeketten erboven zijn echt super!
Wat ik jammer vind is dat de rest van de cake opgevuld is met kleine boeketjes met crackling (dit is wat ik op de film zie)
De prijs is aan de hoge kant maar met een leuke korting wordt het toch wel een topper. Eens kijken hoe die live presteert bij een demo dan maar.

Ik was erbij tijdens de demo, en hij was wel echt overweldigend. Maar idd wel per drie. Dus ik denk dat het voor iedereen handig is om een demo op te zoeken zodat je ze of alleen ziet, of met een grotere afstand ertussen. Dat blijft toch wel de eerlijkste manier.
Neemt niet weg dat dit product er erg goed uit ziet.
greetzz

Mooi bakkie, hij kan dan wel per drie geschoten zijn maar een combinatie van zulke felle tails en wat lekkere effecten ertussen moest ik hebben. Heb hem ondertussen dus besteld.

Bedankt weer voor de prachtige film. Hij is inderdaad anders, het geweld van de eerdere films mist. Maar dat kan ook niet anders natuurlijk, aangezien daar drie geschoten worden.
De blinkers zijn wel erg goed en de boeketten zien er mooi vol uit. Vind hem zo ook mooi, ondanks dat hij wat anders is, maar de tails mis ik wel. Wat vond jij ervan Vuurwerk Koning?

Wel een gave cake zeg.
Ik vind alleen (zeker bij een waaier) jammer dat hij niet per stuk wordt geschoten, lastig om zo echt een goed beeld te krijgen.

Sodejuu ik heb de stagemaker echt speciaal voor die lekkere felle magnesium tails besteld, dacht even dat het product verschillende soorten effectladingen had. Schrok wel even toen ik dat filmpje laatst zag hier! Gelukkig lees ik nu dat het niet de stagemaker was.

Ik koop alleen vuurwerk, als ik er U tegen kan zeggen en dit.. is zeker eentje die er moet en zal zijn op de 31ste van december. No. 4 en de Event Grande Finale zijn trouwens ook toppers. Groetjes.

Voordeel: Om de hoek bij mij, is een actie op de Elite Brand collectie. 3 halen = 2 betalen! :)

Laatst bewerkt door een moderator:
En ik heb de eerste demo film! Gefilmd bij Vechtweelde in Maarssen:

http://www.youtube.com/watch?v=JLVxeBRT3rQ
Twee stuks tegelijk.

Erg dikke cake! Die zilveren tails zijn om te smullen! :D Ook de boeketten zijn erg groot en vol met harde burst! Geld is ie zeker waard.
(Ik merk wel kleine verschillen met de eerste productfilm van een maand terug...)

Back
Bovenaan