Event Signal-V5

Vond dit best wel mooie pijlen. Mooie grote ronde boeketten en een lekkere burst. De effecten bleven ook nog best lang hangen vond ik.

Als je voor 25 euro boodschappen koopt bij de jumbo krijg je een kortingsbon en kun je dit pakket bij xxlvuurwerk in voorst voor 15 euro kopen. Dan is het het nog wel te doen voor 4 pijlen

10381_1099371440126150_5962350853495631974_n.jpg

Net voor de eerste keer gehaald.
Wilde nog een aantal mooie 40 grams pijlen, dus deze en de Lightyear meegenomen, kan ik ze meteen vergelijlen :)

De kop is 2" groot, verwacht er veel van...

Heb ze ook een keer gekocht, ben geen fan van pijlen, maar wilde toch eens een paar goede hebben, mijn geld dus ingezet op deze. :)

Heerlijke pijlen!
3 van de 4 hadden daad werkelijk het boeket zoals op de films, 1 was iets minder, maar nogsteeds heel goed!
Harde burst, groot boeket, en niet al te hoog...
Zeker beter dan de Light Year pijlen :)

Mooie pijlen inderdaad, groot en mooi boeket en het opstijgen is gewoon tof, zit veel kracht achter.
Twee minpuntjes; 4x hetzelfde effect en de stokken waren nogal zwak, de eerste brak af zonder er iets geks mee te doen, tikte hem op de rand van het bijgevoegde lanceerbuisje...

Bedankt voor je mooie filmpje Vuurwerkkoning.
Pijlen zien er inderdaad mooie uit, eens proberen dit jaar.

jaren de light year pijlen gestookt, dit jaar eens iets anders proberen.

Deze toegevoegd aan me lijstje

Heb er 8 stuks afgestoken. Zijn zeker mooie pijlen met een harde klap en mooi groot effect. Moet wel eerlijk zeggen dat de shell rockets van barely legal nog een stukje beter waren.

Back
Bovenaan