Event Signal-V5

Ja je kan wel bij de demo aanwezig zijn geweest maar dan nog... Ik vind dat als je je demo schiet met laten we zeggen neppers je jezelf in de vingers snijd, dus dit moeten gewoon die bizarre effecten zijn anders koop ik nooit meeer Rubro!!!

Dan kun jij volgens mij maar beter stopppen met vuurwerk kopen. Want zo'n beetje alle importeurs schieten samples. Heb ook bij Wolff producten langs zien komen waarvan ik denk, dit kan geen productie zijn als ik kijk naar de aantal grammen sas. Vind het opvallend dat elk jaar alleen Rubro hier op af gerekend wordt! terwijl er naar mijn idee veel meer importeurs zijn die op hun demo andere kwaliteit tonen dan daadwerkelijke productie!

blijkbaar valt het bij de andere importeurs minder op en komen er ook minder klachten over na de jaarwisseling. Want op het moment dat ik iets van Wolff koop en het doet niet wat ze hebben laten zien dan post ik dat echt wel hier.
greetzz

Dan kun jij volgens mij maar beter stopppen met vuurwerk kopen. Want zo'n beetje alle importeurs schieten samples. Heb ook bij Wolff producten langs zien komen waarvan ik denk, dit kan geen productie zijn als ik kijk naar de aantal grammen sas. Vind het opvallend dat elk jaar alleen Rubro hier op af gerekend wordt! terwijl er naar mijn idee veel meer importeurs zijn die op hun demo andere kwaliteit tonen dan daadwerkelijke productie!

Ben ik niet met je eens . Met 40 gram sas kun je toch een aardig mooie crown maken. Niet alles direct op samples afschuiven. Die Scar van Geisha knalt ook gigantisch hard, waarbij iedereen dacht dat het een sample was. Deze is ook gewoon zo in de verkoop gekomen. En er zijn wel andere cakes die ik kan opnoemen die geweldige effecten met een gigantische burst hebben. Royal en Katan hebben ook wel van die cakes. Ik ga ze niet allemaal bij naam noemen want anders zijn ze met oud en nieuw niet te koop.

Jammer dat mensen bij voorbaat deze pijlen al afschrijven als onmogelijk. De Event Signal-Z35 pijlen zijn vorig jaar toch al verkocht? Hebben die dan slecht gepresteerd, of?

die vond ik zelfs beter, zeker als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding...
los van dit alles zijn er genoeg importeurs die samples schieten, maar vaak komen de samples ook wel overeen met de werkelijke productie.

maar zullen we het weer ontopic houden over event signal-v5 :D

In de beschrijving staat 16 stuks moet dus 4 stuks zijn.
Verder zijn ze mooi maar voor die prijs heb ik 10 mooie

Laatst bewerkt:
Idd! Met een mooie korting zijn ze toch wel te doen?! Ik ben geen pijlenfreak, maar dit zijn pijlen die ik evt in de collectie zou willen hebben net als de lightyear pijlen. Goeie burst, mooi effect. Zullen waarschijnlijk niet op winkeliersdemo's worden afgeschoten, dus ik laat me maar verassen de 31e!

Dit filmpje had ik nog niet gezien. Bedankt daarvoor. Ze zijn zeer zeker niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Pijlen zijn sowieso natuurlijk een vrij duur artikel, maar niemand kan denk ik ontkennen dat ze er geweldig uitzien.

Voor een pijlen liefhebber wel een aandachttrekker. En als je ze met een freakkorting wat voordeliger kan aanschaffen ook voor je budget wat vriendelijker.

ik twijfel heel erg, ben geneigd deze in goed vertrouwen erbij te nemen maar zijn wel prijzig. maar als ze werkelijk presteren als op de demo film dan vind ik ze die 25 euro wel waard. nog iets om over na te denken.

Ik ben erg tevreden over de mooie volle boeketten die de pijlen afgeven!!
maar of ze de 29,95 waard zijn weet ik niet zou ze eerder 20 tot 23,50 geven!!!

verder erg mooie pijlen met een harde burst!

Dit vind ik ook toppilen, had zelf graag wat meer variatie gezien maar ik bewaar er nog een paar voor 12u. Dit is maar voor weinig van mijn pijlen weggelegd.

Back
Bovenaan