Event Palm W-105

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 937
Artikelnaam: Event Palm W-105
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 105 schoten
Effectomschrijving: Mega palm battery cake met 105 shots. De 3 cakes die in deze box zijn verwerkt hebben verschillende schietstijlen die tot het uiterste gaan.
Kartoninhoud: 1/3
Richtprijs: €149,00
Voorverkoopprijs: €125,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl
937_event_palm_battery_w-105_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Demo 2018:

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er echt fantastisch uit, maar let op he jongens, het blijft Rubro. Het zou niet de eerste keer zijn dat een product op de Rubro demo een stuk beter uit de verf komt dan productie.

Ziet er echt fantastisch uit, maar let op he jongens, het blijft Rubro. Het zou niet de eerste keer zijn dat een product op de Rubro demo een stuk beter uit de verf komt dan productie.

Maar kijk eens naar de vorige waaier boxen en de event grande finale, die presteerden in de straat net zo!

Klopt, zie het ook met vertrouwen tegemoet. Uiteraard is het wel eens anders in de straat gekomen dan op de demo, maar ook vaak genoeg bewezen dat het wel zo is als op de demo. We gaan het van zelf zien.

Ik heb 2 jaar geleden de Goldentarantula gehad, presteerde zeer goed in de straat. Mijn verwachting is, dat deze het ook goed zal doen. Staat in ieder geval nu op mijn wishlijst.

Hierbij mijn filmpje van deze hele dikke waaiercakebox, gefilmd tijdens de Rubro Winkeliersdemo:

zoals bij elke importeur zal ik bij nieuwe producten eerst een winkeliersdemo willen zien. En dan ook nog eens zien of het geen samples zijn. Ik kijk liever de kat uit de boom en wacht dan een jaartje dan dat ik mij laat verleiden tot het kopen van allerlei moois terwijl het niet altijd even mooi hoeft te zijn.
Dit product ziet er in ieder geval erg fijn uit. En de prijs is ook nog wat te doen met een beetje korting. Ik ben benieuwd.
greetzz

Wat een fail zeg die laatste paar shots... Ik had toch zeker die een na laatste als laatste gedaan ipv dat rood op het laatst. Verder een hele mooie bak!

Ik heb 2 jaar geleden de Goldentarantula gehad, presteerde zeer goed in de straat. Mijn verwachting is, dat deze het ook goed zal doen. Staat in ieder geval nu op mijn wishlijst.

Ik had m ook, en mis m nog steeds haha. Al jaren Rubro in de collectie, nooit geen gezeik, altijd goed presteren :) 0 productiefouten gewoon top! :)

Denk dat ik deze ook bestel, ben er wel van gecharmeerd, 125...best mooi prijssie :)

Back
Bovenaan