Event Neon Wave 42's

Ik heb hem ook gezien vanavond, bij Aalsmeer.
Het was niet de topper die het op film leek te zijn. Echt super slecht vind ik hem ook niet, maar het viel wel tegen. De schoten laten bijna geen lichtspoor achter, maar zijn gewoon gekleurde ballen. Jammer.

Bij de demo van Kuiper precies hetzelfde probleem. Ook daar hadden slechts een paar schoten een echte tail.
Jammer. :(

Eddy.

Hier werden wij ook niet echt vrolijk van. Ik ga eens navragen wat hier aan de hand is, want zo is deze cake z'n geld niet waard naar mijn mening.

Aj, dat is niet heel erg best nee. Heb getwijfeld om deze erbij te nemen, uiteindelijk tog maar niet gedaan en dat is nu een goede keus gebleken.

Als je hier de adviesprijs voor zou betalen dan voel je je toch aardig beetgenomen. Echt een slechte uitvoering zo helaas. Opvallend dat een hoop producten toch minder presteren op demo’s dit seizoen

Vooral storend dat 1 bepaalde kleur dan wel een 'spoor achterlaat, waardoor het totaal effect erg rommelig is.

Deze ging niet helemaal goed bij mij, hij ging maar voor de helft af en toen moest ik het 2e lont aansteken en ging hij weer verder.
Verder een redelijke cake, maar niet echt bijzonder

Voor de afwisseling in mijn show was het leuk, maar geen topper en niet echt onder de indruk, wel een mooie hoogte.

Back
Bovenaan