Wanneer wordt dat eerste filmpje (de eerste post) aangepast haha.
Ik had hem in dat jaar ook maar dat was verre weg hoe deze eruit zag toen...![]()
hoezo ? die van mij was gewoon hetzelfde..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer wordt dat eerste filmpje (de eerste post) aangepast haha.
Ik had hem in dat jaar ook maar dat was verre weg hoe deze eruit zag toen...![]()
Ik wou hem al jaren nemen, en al jaren kwam het er niet van. Dit jaar had ik hem eindelijk. Van de 21 boxen die we hadden, was dit toch echt de minste. Erg jammer zeg, helaas.
Deze heb ik dus ook kwam ik achter... dat wordt halverwege cake1 met de bakkes erboven om cake2 te ontsteken...gaat niet automatisch; zitten niet aan elkaar verbonden.
Zwaar slechte zaak van Rubro; op hun website staat de cake gewoon met twee lonten...Bekijk bijlage 36817
Bekijk bijlage 36818
Echt een slechte doorloop wel handig kan je ondertussen je glas bijvullen zonder Iets te missen wahahaWow, die is een heel stuk trager dan voorheen ja. Deze box staat er ook om bekend dat ie echt niet tegen wind kan, dus dat scheelt natuurlijk ook heel erg in de uitwerking. Je ziet dat duidelijk terug op jouw film. Buiten dat, is ie inderdaad bizar traag. Dik 2 minuten voor 100shots... gaap.
Ik heb deze box nu 2 keer gehad. De eerste keer was 2 jaar geleden en mijn god wat vond ik die slecht, niet de harde burst of de grote boeketten waarop ik gehoopt had. Ergens twijfelde ik nog "waren mijn verwachtingen misschien te hoog, had ik misschien een maandagmorgen box, keek ik scheel of wat" want iedereen was en is super enthousiast. Dus ik denk neem hem nog een keer om te kijken of ik het toch niet verkeerd had gezien..... nee had het niet verkeerd gezien, deze box is gewoon middelmatig om niet te zeggen ruk.
Ik heb deze box nu 2 keer gehad. De eerste keer was 2 jaar geleden en mijn god wat vond ik die slecht, niet de harde burst of de grote boeketten waarop ik gehoopt had. Ergens twijfelde ik nog "waren mijn verwachtingen misschien te hoog, had ik misschien een maandagmorgen box, keek ik scheel of wat" want iedereen was en is super enthousiast. Dus ik denk neem hem nog een keer om te kijken of ik het toch niet verkeerd had gezien..... nee had het niet verkeerd gezien, deze box is gewoon middelmatig om niet te zeggen ruk.