Event Immortal Gold 100s

hopen dat deze pot dit jaar iets in prijs word verlaagd! tis n onwijs mooie pot had vorig jaar helaas t budget er niet meer voor :( dit jaar staat die op top priority :):cool:

Ook deze topper is vanavond geschoten tijdens de Rubro Winkeliersdemo 2014 en gewoon vanuit de productie. Ze schoten er 2 en ik heb geprobeerd mij te focussen op de rechter:

Deze is gefilmd op een stille zomeravond in een weiland. Ik denk dat het de 2013 versie is. Kan iemand mij vertellen of dat zo is? Er is ook geen rode glittering te vinden, maar dat is niet erg zoals je ziet in dit filmpje.

Laatst bewerkt:
Welke versie het ook mogen zijn...wow!!

Op dit filmpje komt die wel heeel mooi over!

Blijft echt een mooie cake

Klopt. Maar in het echt is deze cake nog veel mooier. Die brocade effecten zijn echt heel groot. Zelfs een single shot is al heel goed.

Wat nog meer opvalt is de hoogte en de kracht van lanceren uit de tubes. En die kronen met blauw zijn echt heel vet!!!

Kortom laat een paar cakes staan en koop deze. Zeker als je een aanbieding kan vinden.

Had een tijdje de event 4 seasons in mijn winkelmandje staan bij Kuiper, maar heb deze nu ingeruild voor de Immortal Gold. Had hem 2 jaar geleden ook al, maar wil hem door bovenstaand filmpje weer! Dik dik dik!

Blijft inderdaad 1 van de betere gouden doorlont bakken, goede vervanger is de Ultimo for gold vind ik persoonlijk.

Afgelopen weekend eentje (2013 versie) stiekem afgestoken :D Wat me opviel was de geweldige burst die ik niet had verwacht. Verder is het een bak die je met weinig wind moet afsteken. Als er (te veel) wind staat dan verwaaien de prachtige goudeffecten erg snel. Bij mij gingen de salvo's in cake 2 en 4 erg snel, bijna tegelijk, waardoor het in mijn ogen minder uit de verf kwam. Het doorlontsysteem is super. Gewoon hoofd en reservelontjes aan elkaar vastbinden met tiewrapjes en hij knalt zonder vertraging door. Ben blij dat Vuurwerklandoutlet deze als mysterybox voor 70 euro heeft aangeboden :)

Ik weet niet wat voor weer had was afgelopen oud & nieuw, maar deze cake presteerde echt goed. Ik had hem in september gefilmd. Toen was het windstil, maar wat een goed ding is dit zeg. Hele harde doffe knallen denderde over de weilanden heen. Let eens op als je het filmpje uit mijn eerdere post ziet dat hij op dezelfde hoogte schiet. Zeker op deze afstand is dat merkbaar als cakes hoog en laag schieten(kwaliteit). En ik moet zeggen dat hij midden in mijn woonwijk ook super was. Zou hem zoals eerder vermeld met slecht weer niet af steken. Maar dat vind ik van alle cakes met goud effecten die ik heb gezien.

Was toch een beest bij orten. Ze liepen hier al te vragen welke ding het was op de video met die mooi goud haha. Vond hem zelf ook zeker niet verkeerd.

Die gouden boeketten blijven idd erg mooi.

Ik had hem dan in 2 jaar geleden, net dat jaar dat hij als eerst uit kwam. Maar ik denk dat er voor deze prijs nu zeker wat mooiere dozen (eventueel zelf wat potjes samenstellen) zijn.

Ik vond hem toen ook niet helemaal gewelding (behalve die gouden boeketten dan). Die spider waren vrij klein vergeleken met het goude.

Het is zeker geen miskoop, maar het blijft voor mij een doos met een vraagteken wat ik er nou echt van vind.:frusty:

inderdaad bij orthen leuk de burst harder. Maar die wind was wel minder zo te zien bij orthen. Maar ja bij rubro verschilt het per stuk heel erg met de kwaliteit jammer genoeg.

Dit was een van de weinige producten die ik op de demo van Orthen wow vond, altijd te duur gevonden maar toch besteld dit jaar. Prachtige gouden effecten, groot, goede knal. Hier ga ik van genieten. :)

Back
Bovenaan