Event Immortal Gold 100s

De afmetingen van de grootte van de doos waren minder dan ik gedacht had. Gelukkig hadden ze die kooi er al afgehaald. Dus al met al scheelde dat weer flink ruimte in de auto!

Bijlagen

• immortal_gold.jpg
    immortal_gold.jpg
    51,1 KB · Weergaven: 0
Ik heb ze allebei binnen. Let op voor iedereen, er zit nog een kooitje omheen, dus wacht niet tot 24:00 uur om de doos open te maken :D

vandaag ook deze cake binnen gekregen. had de kooi er af gehaald, en even de potten goed bekeken:p wat me wel opviel is dat ze best vochtig aan voelde. dus de komende 2 dagen goed drogen , dit heb ik trouwens bij alle nieuwe 2012 producten gemerkt:rolleyes:

--pyro99:bye:

Ik heb hem vandaag ook doorgelont, wel trok ik bij 1 cake de lont eruit maar die kon iker gelukkig weer insteken :P dus hopen dat die goed gaat!

Op of aanmerkingen aan het doorlonten laat het me weten. Ik heb ze onderaan met een tyrap vastgemaakt en daarna tape overheen gedaan!

fylnhw.jpg

1zyai44.jpg

Yes hij is binnen! Kooi er afgehaald en doorgelont. De ijzeren kooi is ook handig voor kampvuurtje :)
was wel ff prutsen met dat ding maar het is gelukt!

kan niet wachten om het af te steken!!!

Is dit een juiste methode wanneer ik deze vervolgens nog af plak? Die lont beschermers zitten wel goed vast geplakt trouwens zeg haha.

20121229_145302.jpg

Ik heb hem vandaag ook doorgelont, wel trok ik bij 1 cake de lont eruit maar die kon iker gelukkig weer insteken :P dus hopen dat die goed gaat!

Op of aanmerkingen aan het doorlonten laat het me weten. Ik heb ze onderaan met een tyrap vastgemaakt en daarna tape overheen gedaan!

fylnhw.jpg

1zyai44.jpg

Als er mines inzitten krijg je 100% zeker vonkoverslag.
Ik zou herbeginnen als ik van jou was.
Doe het zoals Ricow en hang er nog een stukje visco tussen voor als er een hapering is.

Ik heb de cakes toch maar op de quickfuse manier gedaan, alleen heb ik van beide cakes, het quickfuse ingeknipt bij de een onder bij de ander boven, en zo de quickfuse tegen elkaar gelegd en tape eromheen, hoop dat dit ook werkt, want de quickfuse in het buisje van de andere cake doen ging niet echt lekker,
iemand ervaring met mijn manier, zo liggen de quikfuse open delen op elkaar en dan weer ingetaped.

Heb ze gewoon aan elkaar geplakt met schilderstape en een stukje roze lont voor de snelheid erbij,daarna ingepakt met schilderstape. Zal ik dat voor de zekerheid anders de lonten nog inpakken met aluminium folie?

ik vond hem ook vrij matig,
dit komt natuurlijk ook doordat er flinke wind stond maar ik heb er meer van verwacht.
ook moest ik hem 2x opnieuw aansteken maar dat is gewoon mijn fout geweest met doorlonten :(
volgend jaar dan maar voor de 4 season of 6 elements.

Hij was mooi,maar daar is alles mee gezegt... Effecten van het buurt assortiment waren mooier. En de kleuren kwamen ook niet echt goed sterk over hier.Nee, dit blok was z'n 139 euro voor mij niet waard.

Ik vond het niet geweldig. Had op basis van demos en filmpje toch redelijke verwachtingen. Maar niet uitgekomen. Hij was mooi, maar dat het nu advieeprijs 169/139 oid moest kosten?
Volgend jaar niet weer. Dat weet ik wel of ze moeten me echt nog een keer overtuigen.
Greetzzz

ik vond hem ook vrij matig,
dit komt natuurlijk ook doordat er flinke wind stond maar ik heb er meer van verwacht.
ook moest ik hem 2x opnieuw aansteken maar dat is gewoon mijn fout geweest met doorlonten :(
volgend jaar dan maar voor de 4 season of 6 elements.

moet je geluk hebben dat ze er nog zijn meeste zijn uit verkocht en doorlont bakken zullen zo goed als niet meer gemaakt worden aangezien de maas in de wet gedicht word

Nou ik heb dan geluk gehad, want bij ons was die fantastisch. Ook de omstanders vonden hem mooi. Ik ben helemaal blij. En als volgend jaar de maas gedicht is moeten we maar zelf iets verzinnen. Ik had hem op de meeste simpele manier doorgelont (zonder open snijden) op advies hier met schilderstape en voor de zekerheid toch wat alluminium folie, en dat ging prima. Er waren wat tussen pauzes, maar anders vond ik het teveel werk worden.

Het was mijn eerste keer doorlonten, vorig jaar had ik de Heron 4-5-6, en hoeveel die leukere afwisselende effecten had was die onmogelijk voor een beginner door te lonten. Het verschil met die cake geeft ook gelijk aan wat ik hier enigzins miste: de waaier effecten.

Back
Bovenaan