Event Immortal Gold 100s

Ook hier is hij binnen :) Ziet er mooi eruit doos is +- net zo groot als de 4 Seasons!

Foto niet gebruiken zonder mijn toestemming!

2012-12-14 09.49.04.jpg

Heb hem zojuist gezien bij Magic vuurwerk in Noordwolde.

Eerste reactie: Hmmmm had er meer van verwacht ! Binnen 40 sec was hij leeg. Wel grote en mooie boeketten.

Gister zelf ook Garden of eden en de zena box gezien, deze stijgt daar absoluut niet boven uit

ziet er super uit !! heerlijk tempo en een volle lucht, filmpje is niet super, maar deze komt er toch weer goed uit hoor kwa rubro nieuwkomer!

Gaat niet zoals het hoort helaas. Kan goed door het weer komen,want dat is bagger vandaag! Effecten zijn behouden,alleen eerlijke effect grote,kan no way tippen aan de demo versie.Maar goed,dat is een ander punt,waar ik hier verder niet over ga zeuren,:) Geen slechte cake,maar ook zeker niet denderend!

Na het terug kijken van het filmpje kon ie wel achterstevoren worden geschoten, de andere lonten waren afgetaped, zodat je maar 2 keuzes heb en door de weersomstandigheden ging het beslist niet verkeerd
Maar naar grote waarschijnlijkheid is ie in reverse geschoten:p

ik heb hem vanavond ook kunnen zien op de demo van valk. Door het weer en het niet beschermen van de cakes is deze ook maar voor de helft afgegaan. Het tempo was volgens mij een tikkie lager, maar qua effecten enzo was het wel goed voor elkaar. Gelukkig had ik deze cake dan al wel weer besteld :D

ik heb hem vanavond ook kunnen zien op de demo van valk. Door het weer en het niet beschermen van de cakes is deze ook maar voor de helft afgegaan. Het tempo was volgens mij een tikkie lager, maar qua effecten enzo was het wel goed voor elkaar. Gelukkig had ik deze cake dan al wel weer besteld :D

Dat is dan mooi. Ik was namelijk bang dat de complete cake (alle 4) in zo een snelle tempo gaan dat alles in 50 sec al klaar is :P...

het beloofd wat goeds te zijn... iig ben ik het eens dat de uitwerking super mooi is.

Volgens mij was dat tweede blok van Kwintos de tussenbak, dus gewoon de 2e. Maar dat weet ik niet zeker. Na de demo nog even naar de winkel geweest en een tijd met Rene staan praten. Hij was (net als wij) not amused dat de 6 elements en de immortal niet goed gingen. Blijkbaar waren ze bovenover doorgelont, waardoor de lont zeiknat was geworden. Vond het wel gek dat ze bovenover doorlonten, want dan is de kans op vonkoverslag toch ook veel groter? Bon schoot daar trouwens.

Ik heb hem ook live gezien op de demo van Magic vuurwerk in Noordwolde. Ook al was het daar een mogelijke reverse/doorslag/overslag of hoe je t ook wilt noemen, het is en blijft een TOPPER!! Ik ben blij dat er 2 voor mij klaarstaan, kan ik 1 normaal en 1 snel doorlonten :D

Die palmen van de immortal gold zijn wel gruwelijk, daar gaat mijn voorkeur wel meer naar uit haha:P
Mja, ik heb hem al besteld en daar blijf ik denk ik ook bij!

Want het is gewoon een goede cake.

Ik heb de Immortal gold ook besteld. Met doorlonten heb ik geen ervaring. Maar om vonkoverslag te voorkomen zou ik een beetje aluminiumfoli gebruiken om de lonten te beschermen. Dit zou moeten werken denk ik. Ook vorm je dan een buis om de lont, waardoor deze sneller ontbrand, dus een betere overgang!

Overigens wat een heerlijke effecten!

Diverse eventboxen zaten vanavond in de finale van de demo van Harrieboem te Halle, waaronder de Immortal Gold.

wow! wat een prachtig filmpje van de immortal gold! , ja zo wil ik hem in me straat hebben!!

bedankt voor het filmpje!

--pyro99:bye:

Hierbij mijn filmpje van dit blok. Ik ben blij dat ik er 2 heb :D Hij duurt wel gewoon 2 minuten, gewoon goed doorlonten :wink:

Geschoten @ Magic Vuurwerk Gorredijk :

Zo te zien nog steeds een geweldige bak, maar ook ik moet toch eerlijk bekennen dat het duidelijk een stuk minder is dan bij tijdens de 1e presentatie demo van Rubro.

Kortom ik kan me dus voorstellen dat er mensen zijn die " Not amused " zijn.

Ja hij is minder, maar jongens kom op, dit is toch een prachtige bak? Ik denk dat, als je hem in de straat zet je een waar spektakel krijgt :D

Hij is zeker mooi maar valt na de eerste film van Rubro zelf wel tegen op de demofilmpjes. Dat is jammer.

Ik denk dat het in de straat wel een spektakel is. Het tempo ligt ook behoorlijk laag in het begin naar mijn smaak.

Back
Bovenaan