Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Per 5 ook weer, jullie hebben een aardige groep mensen gok ik zo?Gaat gewoon al 12 jaar mee en nog altijd een topper onder de compounds.
Vond het vet deze weer eens in de straat te zien en per 5 was dat echt een feest.
Per 5 ook weer, jullie hebben een aardige groep mensen gok ik zo?![]()
Wellicht door het trage tempo? Een mooiere bak vind ik persoonlijk de Willow Mayhem of Lord Of Golden Rings. Als je wat meer tempo wilt de Sky Symphony.Aan de hand van de videos vond ik dit altijd voor mij een net niet bak, maar aangezien dit jaar hoogstwaarschijnlijk de laatste is voor deze doos zit ik wel erg te twijfelen nu. Is de 2024 batch goed?
Heb dit jaar zelf de Golden Willow van Magnum op de lijst staan, maar wat zeggen jullie?
Immortal of Golden Willow?
Sky symphony had ik al en ik probeer altijd om alleen dingen te nemen die ik nog niet heb gehad (hoewel deze wel bizar goed was dus als ik hem opnieuw vind dan komt ie gewoon weer). Willow mayhem is nog wel een optie jaWellicht door het trage tempo? Een mooiere bak vind ik persoonlijk de Willow Mayhem of Lord Of Golden Rings. Als je wat meer tempo wilt de Sky Symphony.
Het waaide ook flink zie ik! Het verwaait helemaal binnen paar seconden, da's geen beste combi met goud.Ik had deze klassieker voor de eerste keer. Helaas was het een mindere (40F) 2024 batch. Waar veel effecten klein uitvallen. Waardoor het voor mij helaas niet de topper was die ik ervan verwachtte. Zou hem daarom ook zeker niet meer aanschaffen.
Klopt, het waaide ook flink dat deed hem ook zeker geen goed. Maar deze batch is gewoon beduidend minder dan voorheen. Dat staat verder helemaal los van de wind.Het waaide ook flink zie ik! Het verwaait helemaal binnen paar seconden, da's geen beste combi met goud.
Sorry, maar het heeft gewoon met de wind maken. Break out was niet eens zo denderend door de wind.Klopt, het waaide ook flink dat deed hem ook zeker geen goed. Maar deze batch is gewoon beduidend minder dan voorheen. Dat staat verder helemaal los van de wind.
Sorry, maar het heeft gewoon met de wind maken. Break out was niet eens zo denderend door de wind.