Event Immortal Gold 100s

Inderdaad Mike, dit is echt een oude rot in het assortiment maar het blijft gewoon goed, zeker in meervoud. Ontzettend van genoten weer.

Aan de hand van de videos vond ik dit altijd voor mij een net niet bak, maar aangezien dit jaar hoogstwaarschijnlijk de laatste is voor deze doos zit ik wel erg te twijfelen nu. Is de 2024 batch goed?

Aan de hand van de videos vond ik dit altijd voor mij een net niet bak, maar aangezien dit jaar hoogstwaarschijnlijk de laatste is voor deze doos zit ik wel erg te twijfelen nu. Is de 2024 batch goed?
Wellicht door het trage tempo? Een mooiere bak vind ik persoonlijk de Willow Mayhem of Lord Of Golden Rings. Als je wat meer tempo wilt de Sky Symphony.

Wellicht door het trage tempo? Een mooiere bak vind ik persoonlijk de Willow Mayhem of Lord Of Golden Rings. Als je wat meer tempo wilt de Sky Symphony.
Sky symphony had ik al en ik probeer altijd om alleen dingen te nemen die ik nog niet heb gehad (hoewel deze wel bizar goed was dus als ik hem opnieuw vind dan komt ie gewoon weer). Willow mayhem is nog wel een optie ja

Ik had deze klassieker voor de eerste keer. Helaas was het een mindere (40F) 2024 batch. Waar veel effecten klein uitvallen. Waardoor het voor mij helaas niet de topper was die ik ervan verwachtte. Zou hem daarom ook zeker niet meer aanschaffen.

Ik had deze klassieker voor de eerste keer. Helaas was het een mindere (40F) 2024 batch. Waar veel effecten klein uitvallen. Waardoor het voor mij helaas niet de topper was die ik ervan verwachtte. Zou hem daarom ook zeker niet meer aanschaffen.
Het waaide ook flink zie ik! Het verwaait helemaal binnen paar seconden, da's geen beste combi met goud.

Sorry, maar het heeft gewoon met de wind maken. Break out was niet eens zo denderend door de wind.

Batch van afgelopen jaar was ook gewoon minder. Heb deze bak al meerdere keren gehad en bij de batch van afgelopen jaar viel het me ook op dat er veel kleine boeketten tussen zaten, en dat heeft verder niets met de wind te maken. Het is een prima bak maar niet meer de topper die het geweest is.

Back
Bovenaan