Event Immortal Gold 100s

Ah oke, vraag dat omdat ik ook 2 immortals heb besteld bij Orthen, maar voor deze productiedatum. Ja geen idee wat Rubro allemaal voor gekke fratsen uithaalt. Blitz Bomber zag er voor 1 kg kruit ook top uit, dus wie weet is het pure schijn om het e.e.a. te omzeilen.
Heb die van mij in september besteld, ook 2024 meegekregen. Bij Orthen kijken ze niet naar besteldatum, je krijgt gewoon wat op dat moment voorhanden is.

Wat een kutstreek van Rubro zeg!! Als hij niet goed presteert zijn de rapen gaar... Eerste keer dat ik de IG heb en gelijk dit gedonder..

En wat staat er op de compound zelf?

Zou mij niets verbazen als er al langer niet écht 1950-2000 gram in zit.

Maar kijk eens naar de 4 seasons. Die is vanaf dag 1 ca 1.500-1.600gram geweest en blijft een topper.

Ik maak mij geen zorgen. De kruitstress heeft zijn top bereikt denk ik bij velen. Nog erger dan de vrouwelijke PMS 🫣

1000025577.jpg

1000025578.jpg

Deze vanochtend bij Bruchem meegekregen. Omdoos was eraf omdat ze hem al ontkooid hadden.

Heb de IG al vaker gehad maar ik miste het reservelont. Flap naar beneden en daar wastie. Kan me niet herinneren dat die daar zat 🤨

Ik kan ook aan de stickers niet opmaken uit welk jaar deze komt maar deze komt wel van de 'vaste' fabriek van rubro pingxiang zoomka uit hunan dus ik ga dr vanuit geen '24 batch.

Op de fotos boven staat een andere producent.

Bekijk bijlage 1806388

Bekijk bijlage 1806389

Deze vanochtend bij Bruchem meegekregen. Omdoos was eraf omdat ze hem al ontkooid hadden.

Heb de IG al vaker gehad maar ik miste het reservelont. Flap naar beneden en daar wastie. Kan me niet herinneren dat die daar zat 🤨

Ik kan ook aan de stickers niet opmaken uit welk jaar deze komt maar deze komt wel van de 'vaste' fabriek van rubro pingxiang zoomka uit hunan dus ik ga dr vanuit geen '24 batch.

Ook geen omdoos dus ik kan ook niet zien welk jaartal ik heb gekregen. Wel heb ik dezelfde fabriek op het label en dat lage reservelont als jij ook aangeeft.

Net de omdoos en kooi er af gehaald. Zag gelukkig op het binnen label gewoon de 19xx gram staan. Komt dus helemaal goed. Kruitstress is weer verlaagd.

Bekijk bijlage 1806388

Bekijk bijlage 1806389

Ik heb ook deze versie meegekregen. Kan nergens een jaartal ontdekken ook.

Zat ff te denken. Ik heb die bak 19-1 gekocht in de freak/bunkeropruiming. Vanwege de drukte waren er een aantal teveel verkocht per ongeluk.Die kregen de '24 batch.
Als ik naar de nem kijk en de fabrikant is deze een '23 batch.

Wat nog vreemder is is dat er dan nog 2 andere versies zijn verkocht van de '24 batch vandaag als ik de laatste posts zie?

Back
Bovenaan