Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb die van mij in september besteld, ook 2024 meegekregen. Bij Orthen kijken ze niet naar besteldatum, je krijgt gewoon wat op dat moment voorhanden is.Ah oke, vraag dat omdat ik ook 2 immortals heb besteld bij Orthen, maar voor deze productiedatum. Ja geen idee wat Rubro allemaal voor gekke fratsen uithaalt. Blitz Bomber zag er voor 1 kg kruit ook top uit, dus wie weet is het pure schijn om het e.e.a. te omzeilen.
Ook geen omdoos dus ik kan ook niet zien welk jaartal ik heb gekregen. Wel heb ik dezelfde fabriek op het label en dat lage reservelont als jij ook aangeeft.Bekijk bijlage 1806388
Bekijk bijlage 1806389
Deze vanochtend bij Bruchem meegekregen. Omdoos was eraf omdat ze hem al ontkooid hadden.
Heb de IG al vaker gehad maar ik miste het reservelont. Flap naar beneden en daar wastie. Kan me niet herinneren dat die daar zat
Ik kan ook aan de stickers niet opmaken uit welk jaar deze komt maar deze komt wel van de 'vaste' fabriek van rubro pingxiang zoomka uit hunan dus ik ga dr vanuit geen '24 batch.
Op de fotos boven staat een andere producent.
Ik heb ook deze versie meegekregen. Kan nergens een jaartal ontdekken ook.Bekijk bijlage 1806388
Bekijk bijlage 1806389
Deze vanochtend bij Bruchem meegekregen. Omdoos was eraf omdat ze hem al ontkooid hadden.
Heb de IG al vaker gehad maar ik miste het reservelont. Flap naar beneden en daar wastie. Kan me niet herinneren dat die daar zat
Ik kan ook aan de stickers niet opmaken uit welk jaar deze komt maar deze komt wel van de 'vaste' fabriek van rubro pingxiang zoomka uit hunan dus ik ga dr vanuit geen '24 batch.
Op de fotos boven staat een andere producent.
Inderdaad ook zo'n label.@FireworkFreakNL net als deze?
Hier zit gewoon een kooi omHier zonder kooi ontvangen bij een dealer die normaal geen kooien verwijderd