Event Immortal Gold 100s

12 jaar oud en nog steeds 1 van de meest besproken boxen, dat zegt genoeg! Als doorlonter gestart en heden ten dagen een compound. Samen met de Four Season’s de grondlegger van het gehele huidige boxen assortiment…waarvoor hulde.
Exact om die reden dit jaar beiden dit jaar nogmaals aangeschaft.
Er zitten door de jaren heen wel wat verschilletjes in, maar over het algemeen: KLASSE compound!

Maar goud en (harde) wind blijft een lastige combinatie. Daardoor verzuip ik inmiddels een klein beetje in de bewaarde goudbakken.
Fingers crossed dus voor deze jaarwisseling. En meestal met kerst 1 leuke compound. Vorig jaar was dat de Mania tegenhanger van de immortal gold: Golden Illusion.

12 jaar oud en nog steeds 1 van de meest besproken boxen, dat zegt genoeg! Als doorlonter gestart en heden ten dagen een compound. Samen met de Four Season’s de grondlegger van het gehele huidige boxen assortiment…waarvoor hulde.

Ik kan me dat moment nog wel herinneren met die mooie opgevoerde productfilms. Professioneel vuurwerk voor de consument. Helemaal wild destijds. Maar wél de grondlegger voor alles wat we nu beschikbaar hebben. En ondanks dat de batches soms wat wisselen, wel nagenoeg altijd een topproduct deze box. Daarom ook dit jaar weer besteld. Lekker goud pompûh!

Ik kan me dat moment nog wel herinneren met die mooie opgevoerde productfilms. Professioneel vuurwerk voor de consument. Helemaal wild destijds. Maar wél de grondlegger voor alles wat we nu beschikbaar hebben. En ondanks dat de batches soms wat wisselen, wel nagenoeg altijd een topproduct deze box. Daarom ook dit jaar weer besteld. Lekker goud pompûh!

Klopt! Deze boxen deden het altijd goed en zijn echt de grondleggers geweest voor de huidige compounds. Wat dat betreft mogen we Rubro (zeer) dankbaar zijn. Zijn hebben het vuurwerkwereldje verwend met een knap staaltje denkwerk/techniek.

Voor mij zullen de Immortal Gold van Rubro en de Golden Illusion van Vuurwerkmania altijd op 1 staan.

Back
Bovenaan