Event Immortal Gold 100s

Ik heb vanavond de compound versie gezien, moet goed droog zijn na 4 maanden maar deze heeft niet meer de wow factor.

Het is allemaal net wat tammer geworden. Burst net wat minder boeketten net wat minder groot.

Geen slechte box maar wel duidelijk minder geworden.

Genoeg andere leuke boxen op de markt.

Het blijft een topper, jarenlang al een van de bekendere boxen.
Toch benieuwd hoe lang deze nog mee kan nu er echt goede alternatieven tegenover blijven komen, maar hij was weer goed op de demo.

Supermooi ding, alleen halverwege opnieuw achteraan moeten aans
teken en als ik me niet vergis had ik 2 keer cake 3 ipv 2+3...

jarenlang al over deze box aan het twijfelen. Eerder dit jaar toch maar besteld, dus ik ben benieuwd of hij bevalt!

Ja bedoeling is dat hij in w-shape gaat, vlak voor de immortal gold komt de golden illusion in V-shape. Dus dik 2,5 min only gold in the air.

Zou de Golden Illusion vervangen voor de Willow Mayhem van Magnum, knalt de Golden Illusion er uit, beide gehad afgelopen jaar.

Zo twijfel ik al jaren om deze box te halen, maar schrap 'm steeds voor andere producten.

1.2 willow mayhem is van deze 3 de beste box met de grootste effecten.
Zou de Golden Illusion vervangen voor de Willow Mayhem van Magnum, knalt de Golden Illusion er uit, beide gehad afgelopen jaar.

Zo twijfel ik al jaren om deze box te halen, maar schrap 'm steeds voor andere producten.

Heb golden illusion nog 2x staan, dus vandaar dat deze ervoor gaat.

Ik moet zeggen dat hij me op de demo video van dit jaar best tegenvalt. Iemand een alternatief voor grote gouden palmen? Is normaal één van de mooiste compounds in mijn lijst, maar denk dat ik hem deze keer oversla helaas.

Ik moet zeggen dat hij me op de demo video van dit jaar best tegenvalt. Iemand een alternatief voor grote gouden palmen? Is normaal één van de mooiste compounds in mijn lijst, maar denk dat ik hem deze keer oversla helaas.

Willow Mayhem van Magnum
Golden Illusion van Mania

Blijft toch een ontzettend gaaf product hoor. Staat hier al sinds 2017 te wachten om de lucht in te gaan, ben benieuwd komend jaar!

Als ik het filmpje zie lijkt de Golden Illusion (GI) veel vollere en grotere effecten te hebben, maar toch is de GI mij niet bijgebleven en de Immortal Gold (IG) wel. Ik twijfel namelijk of ik nog een keer de IG ga bestellen , maar na het zien van dit filmpje neig ik weer meer naar de GI.

Als ik het filmpje zie lijkt de Golden Illusion (GI) veel vollere en grotere effecten te hebben, maar toch is de GI mij niet bijgebleven en de Immortal Gold (IG) wel. Ik twijfel namelijk of ik nog een keer de IG ga bestellen , maar na het zien van dit filmpje neig ik weer meer naar de GI.

Het ligt zowel een beetje aan de cameras als aan de batches volgens mij. Ik heb dit filmpje al wel eerder gepost maar dit is hoe ik deze box herinner.

Back
Bovenaan