Event Immortal Gold 100s

En toch, 2 jaar geleden toen het helemaal windstil en mistig was vond ik hem super. Weet helaas niet meer welke batch ik toen geschoten heb, maar zonder wind en met een klein beetje mist kwam hij fantastisch over!
Dit zelfde heb in een maal gehad. Ik schoot de box in 18/19, toen waren het de grootste effecten die ik ooit had gezien.

Ik hoorde in de wandelgangen dat alle nieuwe batches compounds/cakeboxen van Rubro kooiloos worden inclusief de Immortal Gold. Klopt dit en kan iemand hier meer over vertellen?

Ik zag een discussie voorbij komen onder een product filmpje op YouTube (weet zo niet meer welke) waar dit besproken werd door meerdere personen.

Vulcan is zeker, die importeren kooiloos.
Rubro ga ik even achteraan. Verwacht persoonlijk dat deze met kooi blijft.

Ik hoorde van meerdere winkeliers dat lesli dit ook doet met daarbij zena NL. Wel spraken ze over alle nieuwe artikelen…. Aangezien alles op was is nieuw een aparte uitspraak. Ik begin nu te begrijpen waarom het forum ervoor gekozen heeft om het niet toe te voegen aan de product specs..

Een van de weinige klassiekers die ik nog nooit in de collectie heb gehad...

Net een paar videootjes van gezien, maar ik denk dat ie der toch maar eens moet komen! Heerlijke box

Ik hoorde van meerdere winkeliers dat lesli dit ook doet met daarbij zena NL. Wel spraken ze over alle nieuwe artikelen…. Aangezien alles op was is nieuw een aparte uitspraak. Ik begin nu te begrijpen waarom het forum ervoor gekozen heeft om het niet toe te voegen aan de product specs..
De meeste producten van lesli zijn inderdaad kooiloos.

Vanaf 10:30 hopelijk kan deze spreiding dit jaar weer gehaald worden. Dan is het echt een pracht bak.

Ah kijk, dit was het filmpje wat ik bedoelde. Kun jij hier meer over zeggen Bolle-40 vwbt wel/geen kooi nieuwe batches compounds/cakeboxen van Rubro?:)

Ah kijk, dit was het filmpje wat ik bedoelde. Kun jij hier meer over zeggen Bolle-40 vwbt wel/geen kooi nieuwe batches compounds/cakeboxen van Rubro?:)

Nee helaas niet van Rubro. Volgens mij gaat Lompeboer hier achter aan. Vulcan gaat wel kooiloos. Magnum geeft in het verslag aan dat wat kooi had, kooi blijft hebben. Hopelijk krijgt Lompeboer een inhoudelijke reactie.

Back
Bovenaan