Event Ice Tiger

Volgens mij zijn ze alle 2 niet veel soeps de beast of burder is de beste keus

Inmiddels is er ook een BOB toegevoegd aan de lijst dus ik ga het aan den lijve ondervinden :)

Als ik het goed heb begrepen, hebben Vuurwerkmania (Geisha) en Rubro enkele (verschillende) compounds in hun assortiment opgenomen die uit dezelfde fabriek komen. BOB heeft enkel 25mm kaliber en meer schoten dan de Ice Tiger en de Stars from the universe, het kruidgewicht is behoorlijk gelijkwaardig. Ik durf er nog niet veel over te zeggen en ben erg benieuwd naar de prestaties.

Ik ben van deze oprecht benieuwd hoe deze presteert op een demo. Het product ziet er echt heel mooi uit op de video maar ik wil 'm eens in NL zien..

Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Als in de TDS en CE staat dat het 25 en 30mm is, kun je er niet zomaar 20mm in stoppen!! Rubro geeft in de officiële specs aan dat deze 25 en 30mm is en die info nemen zo over uit de TDS en CE. Dus geen twijfel mogelijk.
Helaas is deze box toch echt voornamelijk 20mm gecombineerd met 25mm en 30mm.

20231228_105803.jpg

Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Als in de TDS en CE staat dat het 25 en 30mm is, kun je er niet zomaar 20mm in stoppen!! Rubro geeft in de officiële specs aan dat deze 25 en 30mm is en die info nemen zo over uit de TDS en CE. Dus geen twijfel mogelijk.

Kan ik nu bij jou mijn geld terug krijgen gezien het grotendeels toch 20mm is? :wink:

Ik tel ongeveer 94 schoten 25+ mm en de rest is dus 20 mm. Dus ongeveer 130 schoten. Funke SUpernaut 1: 228 schoten 20 mm en 60 schoten 30 mm. Kan het geen slechte bak noemen...NU denk ik echt niet dat de icetiger ook maar in de schaduw van de Supern 1 kan staan, maar de combi van 20, 25 of 30 mm is weliswaar niet volgens afspraak maar het is niet per se slecht.

Ik weet niet hoe ze het dan voor elkaar hebben gekregen, maar echt geen enkele info klopte.:bonk:

De testvideo moest van de Ice Tiger zijn (bleek van de Beast of Burden te zijn), alleen de productafbeelding zou niet kloppen (afbeelding klopte wel). De box zou in de praktijk 1,5 keer langer zijn (bleek niet juist) en volgens de TDS een kaliber van 25mm & 30mm te hebben (bleek 20mm+25mm en 30mm te zijn).

Hieronder mijn post over Event Stars from Universe van Rubro. Dit omdat ik heb zitten twijfelen tussen de ice tiger en de stars from universe. Viel mij op dat ice tiger wel in een lange doos is gekomen en de stars from universe dus niet. Gelukkig wel gewoon de aangegeven 25 en 30mm in de stars, ik hoop dat hij een beetje stand gaat houden met de voorspelde wind..

---

Zojuist opgehaald. Betreft geen lange doos, zoals de tentoongestelde dummie en vergeleken met de ice tiger.

Buiten op de doos staat het e.e.a. in chinees geschreven. Ik denk het totale gewicht en ook het gewicht van de totale kruitinhoud: 3120 gram. Dit komt echter niet overeen met de info van Rubro over de losse cakes op de briefjes in de box (8x inhoud bij elkaar opgeteld: ongeveer 3450 gram).

Zie foto's.

I.v.m. de voorspelde wind deze box uitgekozen (kaliber en effecten die hopelijk beter standhouden..). Ik ben alleen bang dat de box niet (geheel) overeen gaat komen. Opbouw van de cakes en schietrichtingen lijken niet te matchen met het filmpje uit China.

We zullen zien, ik ben benieuwd.

Fijne jaarwisseling!
IMG20231229150715.jpg

IMG20231229150649.jpg

IMG20231229150654.jpg

IMG20231229153020.jpg

Back
Bovenaan