Richardus
VWC lid
Misschien deze nog even in starttopic?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien deze nog even in starttopic?
Volgens mij zijn ze alle 2 niet veel soeps de beast of burder is de beste keus
is deze al een keer ergens geschoten tijdens een demo?
Helaas is deze box toch echt voornamelijk 20mm gecombineerd met 25mm en 30mm.Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Als in de TDS en CE staat dat het 25 en 30mm is, kun je er niet zomaar 20mm in stoppen!! Rubro geeft in de officiële specs aan dat deze 25 en 30mm is en die info nemen zo over uit de TDS en CE. Dus geen twijfel mogelijk.
Het is een dubbele compound, vandaar...Is die bij jou al doorgelont? Bij mij staaklt 2x aansteken.. ��
Poe volgens mij een echte bagger doos voor veel geldIs die bij jou al doorgelont? Bij mij staaklt 2x aansteken.. ��
Poe volgens mij een echte bagger doos voor veel geld
Poe volgens mij een echte bagger doos voor veel geld
Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Als in de TDS en CE staat dat het 25 en 30mm is, kun je er niet zomaar 20mm in stoppen!! Rubro geeft in de officiële specs aan dat deze 25 en 30mm is en die info nemen zo over uit de TDS en CE. Dus geen twijfel mogelijk.
Kan ik nu bij jou mijn geld terug krijgen gezien het grotendeels toch 20mm is?![]()
Ik voel mij totaal niet aangesproken, de TDS en overige officiële input is van Rubro. Dat heb ik ook steeds aangegeven. Don't shoot the messenger...