Event Ice Tiger

Alle commentaar daar gelaten, best een prima box
Finale wat slap, maar diversiteit genoeg. Mooie tails en fraaie spinners

Inderdaad wel wat anders dan het filmpje dat eerst geplaatst is, duidelijk een andere box dus. De video die we dus eerder hebben gezien is namelijk te vergelijken met de: beast of burden Total box.
De testvideo die eerder bij de Ice Tiger was geplaatst lijkt inderdaad meer op de Beast of Burden. Als je beide videos tegelijkertijd afspeelt dan zie je dat ze vrijwel overeenkomen:

Ik vind de Ice Tiger zoals die nu is zeker geen verkeerde box, maar had ik dit vooraf geweten dan was ik toch voor de Beast of Burden gegaan. We gaan het meemaken in de straat, wellicht wordt het alsnog de verrassing van de avond.

Laatst bewerkt:
Hij stond hoog op het lijstje, maar is toch niet wat ik verwacht had, opzicht nog een prima box hoor, maar ik laat hem in ieder geval staan.

Een maat van me woont vlakbij Steenbergen. Die heeft dus in oktober zowel BoB en deze besteld. De ice Tiger was echt wel duidelijk goedkoper, dus dan kun je ook niet hetzelfde verwachten. Op de filmpjes die ik toen zag en de doos erbij kon iedereen zien dat het niet kon kloppen. En als je de box bekeek die werd gepresenteerd (foto) kon je al zien dat er van de schoten in het filmpje niks klopte, maar het aantal scjhoten in de box op het filmpje was weldegelijk 224. Ik gaf toen al aan dat mij dat te toevallig was en dat ik dus dacht dat de foto wel, maar het filmpje niet kon kloppen. Ondanks dat toch een beetje bang dat hij nu twee heel vergelijkbare bakken had gekocht!
Dus nee, ik vind het wel prima zo. Nog steeds komen wat effecten overeen, maar twee verschillende bakken en dat is wel zo fijn.
Hij gaf aan er 198 euro voor te hebben betaald en dan vind ik wat eruit komt qua effecten, als dit een beetje reeel is, helemaal niet teveel geld. Wel vind ik de opbouw hier niet zo goed als BoB en laten we over iets als een Supernaut maar zwijgen. Maar in deze tijd prima prijs/prestatie verhouding met soms echt forse effecten lijkt me. De enige voor ongeveer die prijs die ik beter vind, echt beter is de Gates of Detonation die nu onder een andere naam te krijgen is. Dat is echt wel een enorme topper in mijn ogen. Maar verder....
We hebben weer met z'n allen afgesproken en als het goed is hebben we een heel groot, open veld voor ons alleen. Echt iets van een hectare of zo. Dus ik denk dat we heel mooie filmpjes van dichtbij en veraf kunnen schieten ijs en weder dienende.

ik hoop gewoon dat ze de spinners met knal zijn vergeten in de demo versie :angel: is dit ding al in nederland binnen trouwens?

Het grappige is dat de Icetiger uit precies dezelfde lijn komt van dezelfde fabriek als de Beast of Burden. Ze hebben een lijn van 6 compounds geselecteerd. En vervolgens hebben ze de ene 3 compounds onder Rubro-label en de andere 3 compounds onder Vuurwerkmania-label ondergebracht.

Een maat van me woont vlakbij Steenbergen. Die heeft dus in oktober zowel BoB en deze besteld. De ice Tiger was echt wel duidelijk goedkoper, dus dan kun je ook niet hetzelfde verwachten. Op de filmpjes die ik toen zag en de doos erbij kon iedereen zien dat het niet kon kloppen. En als je de box bekeek die werd gepresenteerd (foto) kon je al zien dat er van de schoten in het filmpje niks klopte, maar het aantal scjhoten in de box op het filmpje was weldegelijk 224. Ik gaf toen al aan dat mij dat te toevallig was en dat ik dus dacht dat de foto wel, maar het filmpje niet kon kloppen. Ondanks dat toch een beetje bang dat hij nu twee heel vergelijkbare bakken had gekocht!
Dus nee, ik vind het wel prima zo. Nog steeds komen wat effecten overeen, maar twee verschillende bakken en dat is wel zo fijn.
Hij gaf aan er 198 euro voor te hebben betaald en dan vind ik wat eruit komt qua effecten, als dit een beetje reeel is, helemaal niet teveel geld. Wel vind ik de opbouw hier niet zo goed als BoB en laten we over iets als een Supernaut maar zwijgen. Maar in deze tijd prima prijs/prestatie verhouding met soms echt forse effecten lijkt me. De enige voor ongeveer die prijs die ik beter vind, echt beter is de Gates of Detonation die nu onder een andere naam te krijgen is. Dat is echt wel een enorme topper in mijn ogen. Maar verder....
We hebben weer met z'n allen afgesproken en als het goed is hebben we een heel groot, open veld voor ons alleen. Echt iets van een hectare of zo. Dus ik denk dat we heel mooie filmpjes van dichtbij en veraf kunnen schieten ijs en weder dienende.

Wat is de nieuwe naam van de Gates als ik mag vragen?

Ook ik heb deze box besteld a.d.v. het eerste filmpje, achteraf dom geweest natuurlijk. Kijkend naar het officiële filmpje had ik de box wel links laten liggen en zou ik ook eerder voor de Beast of Burden gegaan zijn voor die paar tientjes extra.

Het is zeker geen slechte box maar had er toch iets meer van verwacht. Misschien gaat deze box me toch nog positief verassen dit jaar en ben ik alsnog tevreden met de aankoop.

Ik kwam het volgende filmpje tegen, begin is in ieder geval anders dan de filmpjes die hier voorbij komen.:confused:

Dat is de officiële productvideo. Niet alleen het begin is anders maar de complete box.

De testvideo die hier eerder is geplaatst was waarschijnlijk niet eens van de Ice Tiger, maar van de Beast of Burden. Zie Post 121

Aah over deze post heen gelezen inderdaad :bonk:
Stiekem blij dat ik de Ice Tiger nog niet aangeschaft had :)

Foto van outlet gelderland. vergeleken met de EVENT STARS FROM UNIVERSE TOTAL 232'S is die wel stuk kleiner terwijl schoten niet zoveel verschilt. Of zou die kooiloos zijn... :angel:

405505234_844347087699378_772946503868545370_n.jpg

Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Als in de TDS en CE staat dat het 25 en 30mm is, kun je er niet zomaar 20mm in stoppen!! Rubro geeft in de officiële specs aan dat deze 25 en 30mm is en die info nemen zo over uit de TDS en CE. Dus geen twijfel mogelijk.

Slechts 8 schoten verschil, maar een veel kleinere doos. Als ik de foto zo bekijk dan lijkt het er toch op dat de productafbeelding wel klopt. In dat geval zou een combi van 30mm/25mm/20mm ondanks wat je aangeeft over de TDS toch meer voor de hand liggen? Ik zou dit niet anders kunnen verklaren en de productafbeelding i.c.m. de dummy foto bevestigt wel een beetje mijn vermoeden. Op de productafbeelding zie je ook een row van 8 shots (30mm). De row daarnaast heeft 12 shots.

8 shots x 30mm = 240mm
240mm / 12 shots = 20mm

Kan het niet gewoon verkeerde info zijn in de officiële specs van Rubro? Of de Event Stars from Universe moet véél meer 30mm rows hebben dan de Ice Tiger...

Als ik de event stars bekijk heeft die wel meer waaiers, waardoor er minder tubes in 1 rij lijken te gaan. Dat kan verklaren dat die stars box wat langer is.

Als ik de event stars bekijk heeft die wel meer waaiers, waardoor er minder tubes in 1 rij lijken te gaan. Dat kan verklaren dat die stars box wat langer is.
Daar zit wat in inderdaad:idea: Het verschil tussen beide boxen is 3 rows (25 vs 28 rows). De Ice Tiger lijkt zo'n 15 tot 20cm kleiner, dus als die andere box 3 extra rows en een grotere verhouding aan 30mm heeft zou dat wellicht nog kunnen.

Hersenkrakertje dit haha :p

Daar zit wat in inderdaad:idea: Het verschil tussen beide boxen is 3 rows (25 vs 28 rows). De Ice Tiger lijkt zo'n 15 tot 20cm kleiner, dus als die andere box 3 extra rows en een grotere verhouding aan 30mm heeft zou dat wellicht nog kunnen.

Hersenkrakertje dit haha :p

De box zal vast komende weken op een demo geschoten worden hoop ik, krijgen we er misschien een beter beeld van.

Ben ook wel benieuwd! Heb zowel de Ice Tiger als de Stars from the Universe besteld. Beiden leken mij geen verkeerde dozen. Soms moet je wat proberen ;)

Back
Bovenaan