Een maat van me woont vlakbij Steenbergen. Die heeft dus in oktober zowel BoB en deze besteld. De ice Tiger was echt wel duidelijk goedkoper, dus dan kun je ook niet hetzelfde verwachten. Op de filmpjes die ik toen zag en de doos erbij kon iedereen zien dat het niet kon kloppen. En als je de box bekeek die werd gepresenteerd (foto) kon je al zien dat er van de schoten in het filmpje niks klopte, maar het aantal scjhoten in de box op het filmpje was weldegelijk 224. Ik gaf toen al aan dat mij dat te toevallig was en dat ik dus dacht dat de foto wel, maar het filmpje niet kon kloppen. Ondanks dat toch een beetje bang dat hij nu twee heel vergelijkbare bakken had gekocht!
Dus nee, ik vind het wel prima zo. Nog steeds komen wat effecten overeen, maar twee verschillende bakken en dat is wel zo fijn.
Hij gaf aan er 198 euro voor te hebben betaald en dan vind ik wat eruit komt qua effecten, als dit een beetje reeel is, helemaal niet teveel geld. Wel vind ik de opbouw hier niet zo goed als BoB en laten we over iets als een Supernaut maar zwijgen. Maar in deze tijd prima prijs/prestatie verhouding met soms echt forse effecten lijkt me. De enige voor ongeveer die prijs die ik beter vind, echt beter is de Gates of Detonation die nu onder een andere naam te krijgen is. Dat is echt wel een enorme topper in mijn ogen. Maar verder....
We hebben weer met z'n allen afgesproken en als het goed is hebben we een heel groot, open veld voor ons alleen. Echt iets van een hectare of zo. Dus ik denk dat we heel mooie filmpjes van dichtbij en veraf kunnen schieten ijs en weder dienende.