Aftellen naar 2021 met Vuurwerkcrew!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, je hebt echt weer prachtige platen gemaakt dit jaar Djaimy, ontzettend sfeer verhogend.

01-11.jpg

NOVEMBER! De 11e maand van het jaar is aangebroken. Dé opwarmer voor de gezelligste maand van het jaar. Geniet van de opwarmer voor de feestdagen, bezoek een kerstshow en proef de sfeer op het gezelligste gedeelte van het forum!

Over 50 dagen de mooiste traditie van Nederland! Met vuurwerk! #laatonsvieren

50 dagen.jpg

XII - December
De laatste maand van het jaar is aangebroken! Anders dan we gewend zijn, maar niet minder sfeervol. Geniet van de maand vol feestdagen en gezelligheid!

01-12.jpg

Precies wat ik een paar minuten geleden dacht. Het is December!

Alhoewel er nog veel onduidelijk is met al die maatregelen en de feestdagen wordt oud op nieuw voor mij steeds duidelijker.
Als ik eraan denk begin ik alweer te glimlachen. Anders dan anders, dat is zeker. Maar zoals elk jaar kan alleen het weer roet in het eten gooien. Ik heb er zin in.:D

Inderdaad al december met een compleet ander gevoel dan normaal. Gelukkig kan ik ondertussen weer heerlijk uitkijken naar de sfeervolste maand van het jaar.

Goh wat gaat dit rare jaar enorm snel zeg. Sinterklaas alweer weg alle kerstversieringen naar beneden gehaald en weer opgehaald, nog twee weekjes werken (voor de meesten dan) en dan is het alweer kerst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan